Olen sitten härski...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
ok, täytyy käydä vilkasemassa jossain välissä :)

Be my guest! =)

Omiksi huveikseni niitä väsään ja jos joku muukin huvittuu (sama se johtuuko piirtäjästä tai piirustuksesta), aina mukavampaa.

Tarinalle mä lähinnä varmaan, sinä vaikutat aika persoonalliselta etten sanoisi siis ei pahassa mielessä vaan hyvässä. Just sellainen ihminen jonka seurassa ei voi olla tylsää. mut sä olet tosi taitava niin piirtämään kun kertomaankin tarinaa, oletko ikinä harkinnut julkaisevas niitä muuallakin kun vain blogissas? :)

Tarinalle mä lähinnä varmaan, sinä vaikutat aika persoonalliselta etten sanoisi siis ei pahassa mielessä vaan hyvässä. Just sellainen ihminen jonka seurassa ei voi olla tylsää. mut sä olet tosi taitava niin piirtämään kun kertomaankin tarinaa, oletko ikinä harkinnut julkaisevas niitä muuallakin kun vain blogissas? :)

Välillä villeissä haaveissani... Vaan eivätpä kustantamot taitaisi ymmärtää näin hyvän päälle :D Korkeampaa taidemuotoa edustan...

ok, eli ehkäpä vielä joku päivä julkaiset noita sarjiksia ihan oikeasti =) kohdan siis löytyy sellainen viisas ja korkeaa taidemuotoa ymmärtävä kustantaja :D

Nää-ä. Sitä päivää tuskin tulee. Ovat kustantajien kriteerit niin korkeat ja omakustanne-linjalle en viitsi lähteä. Tämä on halpaa, hauskaa ja tehokasta näin. :D

*mutta jos jollakulla on suhteita kustantamoihin, voisi tietenkin vihjaista... :whistle: :saint: :kieh: *

Suomi on pullollaan sarjakuvien väsääjiä, joista juuri kukaan ei sillä itseään elätä. Yhden poikkeuksen tunnen, mutta hän on sarjakuvataiteen opettaja, eli ei pelkällä piirtämisellä hänkään pärjäile.

Yhteistyössä