Olen sitä mieltä ettei täällä palstalla kaivata ikäviä ihmisiä, jotka tahallaan pahoittavat toisten mielen

Olen täällä palstalla jo jonkin aikaa pyörinyt ja lueskelut... Ja ikävän usein törmännyt harmaana oleviin kommentoijiin jotka haluavat pahoittaa toisten mielen tahallaan. Tai ovat muuten ikäviä. Välillä on aivan uskomattoman törkeitä kemmentteja. Ei uskoisi että täällä kirjoittajat ovat aikuisia saati sitten äitejä.

Aikuistukaa :headwall:

 
harmaana olen
Minä olen tänne rekisteröitynyt, mutta en jaksa kirjoitella rekisteröityneenä, kun niin harvoin käyn. Lähinnä lueskelen mielenkiintoisia juttua ja ruokakeskusteluja ja vauvakeskusteluja tuolta rekisteröityjen puolelta.

Huomannut olen sen jatkuvat ilkeyden, mitä täällä on. Mitähän se edes on, joku haluaa purkaa pahaa oloaan suoranaisella vi....lla.. :(

En ikikuuna kasvotustenkaan haukkuisi, niin miksi tekisin sitä täällä. Tuntuu pahalle, että osa on tosiaan äitejä. :( :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana olen:
Minä olen tänne rekisteröitynyt, mutta en jaksa kirjoitella rekisteröityneenä, kun niin harvoin käyn. Lähinnä lueskelen mielenkiintoisia juttua ja ruokakeskusteluja ja vauvakeskusteluja tuolta rekisteröityjen puolelta.

Huomannut olen sen jatkuvat ilkeyden, mitä täällä on. Mitähän se edes on, joku haluaa purkaa pahaa oloaan suoranaisella vi....lla.. :(

En ikikuuna kasvotustenkaan haukkuisi, niin miksi tekisin sitä täällä. Tuntuu pahalle, että osa on tosiaan äitejä. :( :/
minäkin oon rekisteröityny mutta en paljoo kirjottele. syyt on juuri nuo.

Käyn pienemmällä palstalla jossa ei vieraat kirjottele ja siel siivotaan jokainen provo pois.
 
Siellä missä on ihmisiä, on myös paskanjauhantaa..Se on ihan sama mikä yhteisö on, netti tai ihan naamatusten tapahtuva kommunikointi, niin aina sieltä löytyy joku jonka mielestä mikään ei kelpaa..Minkäs teet, me ollaan kaikki erilaisia ja jokaisella on omat mielipiteensä, niin paljon kun muakin välillä ottaa päähän niin niitä yhteentörmäyksiä vaan tulee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Niin.... jotkut vetää herneet kaikesta, niin koita sit kaikkia miellyttää


Täällä on kyllä niitäkin harmaita, jotka yrittävät keksiä pahaa sanottavaa jokaiseen aloitukseen. Ihan vängellä yritetään saada pahamieli toisille.

Ja vaikka kritiikkiä antaakin, sen voi tehdä nätisti, ei tarvitse suoraan vain lynkata toisia.

Tämä tilanne on vain pahentunut vuosi vuodelta palstahistoriani aikana. Miksi? Onko uusi sukupolvi vain syynä vai onko nyt vain äideillä niin paha olla, että pitää saada purkaa näin omaa pahaa oloaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Siellä missä on ihmisiä, on myös paskanjauhantaa..Se on ihan sama mikä yhteisö on, netti tai ihan naamatusten tapahtuva kommunikointi, niin aina sieltä löytyy joku jonka mielestä mikään ei kelpaa..Minkäs teet, me ollaan kaikki erilaisia ja jokaisella on omat mielipiteensä, niin paljon kun muakin välillä ottaa päähän niin niitä yhteentörmäyksiä vaan tulee..

Yhteentörmäyksiä tulee ja tylsähän tällä palstalla on, jos kaikki samaa mieltä olisi. Mutta se se jatkuva toisten lynkkaus, joka näkyy lähes joka aloituksissa, mun mielestä sitä ei kaivata.

Kärjistetyimmillään:

Avaus: Mun mies pettää minua
Ensimmäinen vastaus: sä oot pösilö, ei sua kukaan kestäisikään pettämättä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Niin.... jotkut vetää herneet kaikesta, niin koita sit kaikkia miellyttää


Täällä on kyllä niitäkin harmaita, jotka yrittävät keksiä pahaa sanottavaa jokaiseen aloitukseen. Ihan vängellä yritetään saada pahamieli toisille.

Ja vaikka kritiikkiä antaakin, sen voi tehdä nätisti, ei tarvitse suoraan vain lynkata toisia.

Tämä tilanne on vain pahentunut vuosi vuodelta palstahistoriani aikana. Miksi? Onko uusi sukupolvi vain syynä vai onko nyt vain äideillä niin paha olla, että pitää saada purkaa näin omaa pahaa oloaan?
Niin. Mielenkiintoinen juttu, mikä sen aiheuttaa. Itse olen todella kärkkäästi sanomassa mielipiteitäni julki, satutti tai ei, mut en toki juurikaan kohdista kritiikkiäni henkilökohtaisesti vaan yleisesti asiaan.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Jampela:
Pahinta syntiä täällä on kun yrittää jakaa ilonsa. Eri asia sitten kuinka ne tölväsyt ottaa.

Juu ei niistä tölväisyistä pidäkään välittää, mutta kun tänne kirjoittaa paljon myös tukea tarvitsevia äitejä, jotka tarvitsevat apua jaksamiseen. Ei väsynyttä lasten hoitoon tai muuhun kyllästynyttä äitiä piristä se, että hänet lynkataan. Masentunut äiti saattaa ottaa itseensä lynkkaukset.

Missä empatiakyky on? Voitaisiko me muut, jotka olemme pirteitä ja itsevarmoja, lynkata lynkkaajat, eikä mennä niihin mukaan. Yritetään piristää väsyneitä ja rohkaista arkoja, eiks joo

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Niin.... jotkut vetää herneet kaikesta, niin koita sit kaikkia miellyttää


Täällä on kyllä niitäkin harmaita, jotka yrittävät keksiä pahaa sanottavaa jokaiseen aloitukseen. Ihan vängellä yritetään saada pahamieli toisille.

Ja vaikka kritiikkiä antaakin, sen voi tehdä nätisti, ei tarvitse suoraan vain lynkata toisia.

Tämä tilanne on vain pahentunut vuosi vuodelta palstahistoriani aikana. Miksi? Onko uusi sukupolvi vain syynä vai onko nyt vain äideillä niin paha olla, että pitää saada purkaa näin omaa pahaa oloaan?
Niin. Mielenkiintoinen juttu, mikä sen aiheuttaa. Itse olen todella kärkkäästi sanomassa mielipiteitäni julki, satutti tai ei, mut en toki juurikaan kohdista kritiikkiäni henkilökohtaisesti vaan yleisesti asiaan.

Kävin kurkkaamassa miten sanot ja tuloksena sain tosiaan myös aika kärkästä tekstiä. Joskus kärkäs teksti sopii ja joskus ei. Ajatteletko koskaan aloittajaa ja hänen tunteitaan? Ajatteletko koskaan voiko juuri hänelle noin vastata? Oletko koskaan ajatellut, että saman asian voisi sanoa nätimmin.

Joskus siis toi kärkkäästi sanominen sopii ja se otetaan huumorilla, mutta aina niin ei voi kaikille sanoa. Ei voi ajatella, että elämää ruhjonut ihminen olisi valmis kestämään huumoria.

 

Yhteistyössä