Olen rv 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yuulaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yuulaa

Uusi jäsen
17.12.2010
4
0
1
Hei, kyselisin sellaista asiaa, että miten voin päätellä koska olen tullut raskaaksi? Olen nyt raskausviikolla 8.
Olin yhdynnässä 18.9. ja söin jälkiehkäisypillerin. Siitä 7 päivää
alkoi vuoto 26.9 varmaan kuukautiseni? Tein testin lokakuun lopulla ja 3 viikkoa jälkiehkäisypillerin jälkeen negatiivinen.

Olin yhdynnässä myös 4-10. lokakuun välisenä aikana.
4.marraskuuta raskaustesti positiivinen.

Milloin olen tullut raskaaksi?

yuulaa et ole rv8 jos olet jommasta kummasta yhdyntäkerrasta raskautunut!

..viimeisistähin kerroista 4-10.10 laskin, että olisit raskaana jo rv11-12

Ultrassahan se tarkempi aika sitten selviää.

Viimeksi muokattu:
Olin varhaisultrassa perjantaina, jossa lääkäri sanoi että olen rv8 menossa rv9.
Itsekin luulin että olen pidemmällä. Olen ollut vielä lisäksi kyllä 25-30.10. yhdynnässä.
varmaan olen tullut sitten raskaaksi tuolloin. En tiedä rv8 osuu juuri tuohon aikoihin, kun laskin
varhaisultra päivästä 8viikkoa taaksepäin, mutta jos pitää lisätä 2 viikkoa sinne tänne. Voi olla
että olen raskautunut sitten 4-10.10 aikana. Mutta tuo syyskuun yksi kerta se ei voi olla mitenkään.

Hei vielä..

ET ole voinut raskautua tuolloin 4-10.10 yhdynnöistä, raskauviikkoja olisi enempi: 11-12 kuten aiemmin kirjoittelinhin.
Kurkkaappa tuolta
Raskauslaskuri, laskettu aika, raskauskiekko - Vau.fi
Laitteleppa tuohon raskauslaskuriin arvioitu hedelmöittymispäivä(yhdyntä päivä - voit kokeilla useampaa)näet mitä viikkoja antaa tulokseksi.
..ja muistatahan, että siittiöt voivat elää n. 3-5, jopa 7vrk yhdynnän jälkeen - hedelmöyttyminen on siis voinut tapahtua esim viim. yhdyntäkerran jälkeenkin n. 6.11 - mikäli ovulaatio sattunut juuri samoihin aikoihin.

Lääkärin arvioi raskausviikoista passaisi hyvin tuonne lokakuun lopun-marraskuun alun hedelmöittymiseen, silloin olisi menossa rv9

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä