V
Venakko Milanna
Vieras
enkä oikeastaan osaanut arvata että kyseinen kaapeli menee peilin ympärille. Onneks muuten huomasin ajoissa, kun muuten koko peili olisi lentänyt helvettiin ja autolle olisi tapahtunut pahemmin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mistä sä tiedät miten mä ajaan?
Mutta, eikö se on mun vika ja vakuutus ei varma korva? Vai korvako jonkin verran? Vai onko se sen pesulan syy, koska rakennettu väärin tai niin että jotain juttuja roikku katosta
Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;25758542:Näihin kysymyksiin palsta tuskin pystyy antamaan sinulle sellaista vastausta jonka ymmärtäisit. Se mitä korvataan tai ei korvata on täysin kiinni vakuutusyhtiöstä ja millaisen vakuutusturvan olet autollesi ottanut. Mikäli aiot syyttää omasta virheestäsi pesulaa, suosittelen asianajan hankkimista.
en halua ketään syytä... mua vaan kiinnosta kenen vika tää on. Ehkä pitää vaan käydä vakuutus yhtiöönAlkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;25758542:Näihin kysymyksiin palsta tuskin pystyy antamaan sinulle sellaista vastausta jonka ymmärtäisit. Se mitä korvataan tai ei korvata on täysin kiinni vakuutusyhtiöstä ja millaisen vakuutusturvan olet autollesi ottanut. Mikäli aiot syyttää omasta virheestäsi pesulaa, suosittelen asianajan hankkimista.
hmm.... olisitko sinä voinnut arvata että se kaapeli juuri menee peiliin ympärille katosta?
Olen Profeshio,ANAL,![]()
No kun mun oli pakko saada taka ja etu ikkuna äkkiä puhtaaks, kun reunnoista en nähnyt mitään
No mistä sä tiedät miten mä ajaan? Kun mä sanoin että tiellä ainakin ei kop kop kop tapahtunut mitään... ja se pelottaa jos käy niin, mutta pelon kans ei voi myöskään elää, kun sitten pitää vain kotona istua
hmm.... olisitko sinä voinnut arvata että se kaapeli juuri menee peiliin ympärille katosta?
Silmät on jokaisella päässä joilla tämänkin asian näkee.
en halua ketään syytä... mua vaan kiinnosta kenen vika tää on.