olen rikkonut tänään uuden auton.........;,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
enkä oikeastaan osaanut arvata että kyseinen kaapeli menee peilin ympärille. Onneks muuten huomasin ajoissa, kun muuten koko peili olisi lentänyt helvettiin ja autolle olisi tapahtunut pahemmin

[QUOTE="vieras";25758466]Ja siitä osaatko ajaa.[/QUOTE]

No mistä sä tiedät miten mä ajaan? Kun mä sanoin että tiellä ainakin ei kop kop kop tapahtunut mitään... ja se pelottaa jos käy niin, mutta pelon kans ei voi myöskään elää, kun sitten pitää vain kotona istua

Mutta, eikö se on mun vika ja vakuutus ei varma korva? Vai korvako jonkin verran? Vai onko se sen pesulan syy, koska rakennettu väärin tai niin että jotain juttuja roikku katosta

Näihin kysymyksiin palsta tuskin pystyy antamaan sinulle sellaista vastausta jonka ymmärtäisit. Se mitä korvataan tai ei korvata on täysin kiinni vakuutusyhtiöstä ja millaisen vakuutusturvan olet autollesi ottanut. Mikäli aiot syyttää omasta virheestäsi pesulaa, suosittelen asianajan hankkimista.

[QUOTE="vieras";25758534]Näistä sinun aloituksistasi. Eikä se ajaminen kovin hyvältä vaikuta. Pelottaa ajatella, että pyörit tuolla liikenteessä suurella vauhdilla kun yksinkertaisista matalissa nopeuksissa tapahtuvista tilanteista selviäminen vaikuttaa ylivoimaiselta. Mutta luotetaan onneen.[/QUOTE]

hmm.... olisitko sinä voinnut arvata että se kaapeli juuri menee peiliin ympärille katosta?

Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;25758542:
Näihin kysymyksiin palsta tuskin pystyy antamaan sinulle sellaista vastausta jonka ymmärtäisit. Se mitä korvataan tai ei korvata on täysin kiinni vakuutusyhtiöstä ja millaisen vakuutusturvan olet autollesi ottanut. Mikäli aiot syyttää omasta virheestäsi pesulaa, suosittelen asianajan hankkimista.

Korjaus, siis asianajajan/lakimiehen hankkimista.

Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;25758542:
en halua ketään syytä... mua vaan kiinnosta kenen vika tää on. Ehkä pitää vaan käydä vakuutus yhtiöön

[QUOTE="vieras";25758573]Käsittääkseni sinullakin on kaksi silmää, joiden tuottamien aistimusten varassa on hieman turvallisempaa autoilla kuin arvailuiden.[/QUOTE]

no mä kerroinkin että huomasin heti, silti toi syystemi ehtinyt putoa auton päälle... miten mä hmmm... oikein selitän koko tilannen. Ei kuvittelee tilanne, missä toi kapeeli meni yhtäkkiä peiliin ympärille. Mitä sä enää voit tehdä? Jos en olisi huomannut, mä en tiedä mit vielä olisi lentänyt auton päälle

[QUOTE="eber";25758632]Ei unohdeta pepaston väärää käyttöä, muutamia kolhuja parkkihallissa ja liikennepakoa...[/QUOTE]

Kyllä tiesin että pepastoa noin käytetään. Mutta oli kylmä ja luotin etä jos ehkä ei se akku mee tyhjäks....

Se mitä helvetin liikennepako? Haista jotain... koska en ole mikään kusipää että teen niin. Mulla stockalla vaan tapahtui sellainen juttu autolla, kerroin jo täällä sen sekä kerroin että ei tarvi ees maksaa mitään, kun en tehnyt mitään hänen autolle vaan luulin että tein, koska sillä oli jo toi kuoppa ennen mua ja mä huomasin ajoissa ja olin vast 3pv ajamassa ajokortin jälkeen, että toki pisti stressamaan, jos jotain olin tehnyt

Kyseinen "kaapel"i lienee painepesurin letku, joka tulee pesupaikan katosta. Eli voi siinä hiukan pesupaikan omistaja kiemurrella naurusta, jos alat vaatimaan korvauksia siitä, että kyseinen kaapeli roikkui katosta ja hajotti autosi. Todennäköisesti se kiertyi peilin ympärille siinä vaiheessa, kun palautit suuttimen telineeseen?

[QUOTE="digeridoo";25758706]Kyseinen "kaapel"i lienee painepesurin letku, joka tulee pesupaikan katosta. Eli voi siinä hiukan pesupaikan omistaja kiemurrella naurusta, jos alat vaatimaan korvauksia siitä, että kyseinen kaapeli roikkui katosta ja hajotti autosi. Todennäköisesti se kiertyi peilin ympärille siinä vaiheessa, kun palautit suuttimen telineeseen?[/QUOTE]

siellä oli 2 tai 3 kapeelia, mutta samasta kapeelista, eli letkusta, en osaa selittää, mutta oudosti tehty tai väliaikaisesti noin laitettu

[QUOTE="vieras";25758825]Eikö autokouluissa enää nykyään opeteta että turvallisen ja esteettömän liikkeellelähdön takaamiseksi auton ympärys on ennen lähtöä hyvä pikaisesti vilkaista ettei esim. auton yllä, alla tai päällä ole mitään ylimääräistä mikä voisi haitata menoa?[/QUOTE]

no kun ei mitään ollukaan ympärillä... etkö ymmärrä että koko kaapeli meni yhtäkkiä pelin ympärille. Mun äitikin oli kyydissä, ei siitäkään huomannut, kun se tapahtui äkkiä.... Sun pitää sitten mennä jonnekin vaikka kolariin paikalle ja sama juttu sanoa, että etkö sä idiotti oo kattonut ympärille... vaikka ei nyt kyseessä ole kolarista, mutta et voi arvosta mua, kun et tiedä miten äkkiä tää tapahtui.. sekä mä sanoin etten osaannut arvata että se edes menee sinne

Yhteistyössä