V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25758121:Ajoitko sä sen auton varmasti oikeaan kohtaan? Siis jos siinä pesutilassa oli esim. ajorampit tai jotenkin muuten merkitty paikka sille autolle?
Vaan on kyllä harmillinen tilanne. :hug:
Miks ihmeessä meet _ite_ peseen autos?
Mä aina pyydän jonkun ystävällisen miestyöntekijän tekemään sen mun puolesta.Aina toimii
![]()
Mutta tuli taas mieleen, että minkä takia siellä on kirjoitettu että ,, peset omalla vastuulla,,?
Onko se just sen takia kun se rakennettu niin? Vai mistä syystä?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25758212:Se on sen takia, kun siellä on kaltaisiasi tumpeloita tumpeloimassa
Ens kerralla oot viisaampi, ja tiedät että tuulilasit voi pestä ilmaiseksi. Huoltiksilla on tankkien vieressä ämpäri + vesi + sellainen moppi millä voi pyyhkästä suurimmat.EI mitään vaijereita roikkumassa.
sulla on aika huono asenne, kun kukaan meistä ei ole täydellinen, eikä kuskina, joka päivää tiellä tapahtu pahimpia juttuja
ei siellä
tää oli pesula mihin heitä kolikkot ja voit itse pestää, niin katolta roikku just ne kaapeleita
Sää ajat jonkun ihmisen päälle![]()
tuurista kiinni ja myös miten paljon tiellä olet