olen rikkonut tänään uuden auton.........;,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25758093]Voi kiesus sentään, miten yhdelle ihmiselle voi sattua koko ajan?[/QUOTE]

kohtalo...

tai sitten siks kun kotona en istuu.... Mä katsoin mä uudeella autolla viikon aikana tai ei 6pv aikana ehtinyt jo ajaa 1600 jotain km... huoh

[QUOTE="vieras";25758113]Niin, ja oikeastiko haluat ajaa niillä urheiluautoilla joissa on maavaraa 20 cm ja kuvittelet että ne pysyvät sinun allasi kunnossa...?[/QUOTE]

en mä ainakaan ajaessa vielä mitään tehnyt... osaan mä ajaa, vaikka en vielä ammattilainen ole ja harjoitella vielä varma ainakin 1v tai 2 pitää että tottu vielä paremmin.... Mutta mulla kerran tapahtui parkipaikalla sellainen juttu että ajoin toisen autoon päin, tosi vähän, huimasin kans heti, mutta oli jo myöhässä. Oli aika tiukka paikka ja mun auto oli 7hlö auto, joka mulle alussa oli helvetin iso, en osaanut ees hahmota. Ja nyt niin typerä juttu tapahtui, koska ne helvetin kaapelit sieltä katosta roikku, en ymmärrä, miks juuri mä ja mulle se meni peilin ympärille ja ehtinyt vielä putoa

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25758121:
Ajoitko sä sen auton varmasti oikeaan kohtaan? Siis jos siinä pesutilassa oli esim. ajorampit tai jotenkin muuten merkitty paikka sille autolle?

Vaan on kyllä harmillinen tilanne. :hug:

joo oikeaan paikaan... :/. Mä en osaa selittää mitä sielä katosta roikku ja miten, mutta en tajua mikä ajatus heillä rakentaa sellaista

Mutta tuli taas mieleen, että minkä takia siellä on kirjoitettu että ,, peset omalla vastuulla,,?

Onko se just sen takia kun se rakennettu niin? Vai mistä syystä?

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25758212:
Se on sen takia, kun siellä on kaltaisiasi tumpeloita tumpeloimassa

sulla on aika huono asenne, kun kukaan meistä ei ole täydellinen, eikä kuskina, joka päivää tiellä tapahtu pahimpia juttuja

Ens kerralla oot viisaampi, ja tiedät että tuulilasit voi pestä ilmaiseksi. Huoltiksilla on tankkien vieressä ämpäri + vesi + sellainen moppi millä voi pyyhkästä suurimmat. :) EI mitään vaijereita roikkumassa.

ai niin mä kerroin muuten silloin mitä mulle Stockalla kävi, että ajoin auton päin parkipaikalla... unohdin kertoa, että he soitivat miehen kanssa, eli sen auton omistaja ja mies. Kuulema mä en tehnyt yhtään mitään hänen autolle, eikä tarvi mitään maksaa, se kuoppa hänellä jo ollut ennen mua. Mä vielä säkähdin, koska muistan että huomasin sen heti, vielä ajatellut miten mä olin voinnut sen tehdä

[QUOTE="vieras";25758343]Niin mutta VOIT. Ei tuulilasien pesua varten tarvitse ajaa autopesulan sisään, you know?[/QUOTE]

tiedän, mutta kun se oli lähin... ja en rennoista enää nähnyt mitään, kun ne oli liikaiset

disappoint-reaction.gif

mun yhdelle tutulle kans kävi ikävä juttu pesulla. Kuulema toi kone mennyt riikki ja rikonut koko katto... hän vielä sen lisääksi istui 4tuntia siellä... huoh....

eli varma kotona on parasta pestää:laugh:

mulla ajokortti vast 1,5kk ja päivisin ajaan paljon. 6ssa päivässä yli 1600km. Niin ajatelkaa itse. Mulle 2 kerta kävi vahinko ja ne oli paikalla, eikä tiellä... en sano ettei tiellä ikinä tapahtu mitään.... kun se voi sattu akelle vaan. Mun miehellä ajokortti jo 20v ja silti se ajoi ojaan, noin 1vko sitten, tuurista kiinni ja myös miten paljon tiellä olet

Yhteistyössä