Olen raskaana ja vatsassa repeilee jokin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja drey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

drey

Vieras
Olen siis 27 viikolla raskaana. Toisella puolella vatsaa, navan korkeudella, tuntuu välillä repeilyä. Siis ihan kuin jokin repeäisi napaa ja kylkeä kohden.

Muutaman kerran on tämmönen repeämä tuntunut ja tänään ihan sattu siitä kohtaa (aiemmin ei ole sattunut).

Mistäköhän mahtais johtua?

mulla oli samanlaista samassa kohdassa ja kysyin jo hädissäni neuvolassa että ei kai istukka ole irtoamassa. terkka sanoi että se on ihan normaalia, just jostain kiinnikkeistä tms. puhui, vaikka en tiedä mitä se tarkoitti mutta mulle riitti että on normaalia =)

Tutulta kuulostaa. Kipu johtuu kohdun nopeasta kasvusta, ja esiintyy yleensä nopeiden liikkeiden yhteydessä. Mulla ainakin jos nopeesti nous sängystä ylös tai kääntöi kylkeä.

mullakin ollut pitkin raskautta tuota "repimistä" ja aina navan ympärillä. Kiinnikkeitä ne on. Tosin itselläni on tainnut tuo napa sanan mukaisesti ratketa kun pompsahti ekalla repeämistunteella ulos ja sit on vaan venyny. Tosin mulla ei kyllä ainakaan ole yhtään raskausarpia silti. Ainakaan vielä *koputtaa puuta*

Yhteistyössä