olen raskaana ja pelottaa, ahdistaa..mies ei halua lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no hö:
En tajuu, mikset ole tehnyt testiä!!!!! Murehdit etukäteen, vaikket oo ees testannut.

En usko muuten, että parisuhde kaatuis siihen, että lapsi syntyy.

No ei olisi ensimmäinen kerta, kun kaatuis. Jos toisen mielestä lapsiluku on täynnä eikä halua horjuttaa enää perheen tasapainoa, niin ihan hyvin voi toinen lähteä kävelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja no hö:
En tajuu, mikset ole tehnyt testiä!!!!! Murehdit etukäteen, vaikket oo ees testannut.

En usko muuten, että parisuhde kaatuis siihen, että lapsi syntyy.

Ihan älytöntä meidän täällä auttaa jos et edes tiedä missä mennään eli oletko edes raskaana.

testiä en ole tehnyt koska se tulee vasta tänää postissa.eli iltapäivällä varmistuu olenko.Ja olen aivan 100% varma että olen raskaana.ei näille oireille oo muuta selitystä
kerroin miehelle eilen..hän oli yhtä järkyttynyt kuin minäkin.ja jutellaan tänää lisää kunhan olen sen testin tehny..kumpikaan ei ole kieltänyt mahdollisuutta pitää tämä tai edes maininnu sanaa abortti toiselle.
en usko että mies minua jättää, pelkään sitä ja pelkään sitä vauva-arkea kolmen lapsen kanssa.vanhimmat on nyt sen 6 ja 9 vuotiaita.jso teen abortin se tulee olemaan minulle todella vaikea asia ja palkään että katkeroidun siitä ja puran sen mieheen ja sitä kautta suhde kärsii..ja toisaalta jos lapsi pidetään ja mies on sitä vähä vastaan ..pelkään että jään yksin tän talon lasten kanssa ja mies huinii missä lie kun ei kestä tätä arkea kolmen kanssa..tää on nii vaikea tilanne.toisaalta tämä olisi meidän viimeinen ja saan sterilisaation.

Alkuperäinen kirjoittaja MIKSI:
Pitää tehdä lapsi epävarmaan tilanteeseen,jos mieskään ei halua lasta.Ajatteleppa välillä muutaki ku ittees!

olet idiootti :) sori lapsellinen ilmaus en keksinyt mitää muutakaan mikä voisi kuvata sinunlaista ihmistä

itsekkyyttä en kyllä haivaitse missään.päinvastoin

Alkuperäinen kirjoittaja MIKSI:
Pitää tehdä lapsi epävarmaan tilanteeseen,jos mieskään ei halua lasta.Ajatteleppa välillä muutaki ku ittees!

Älä välitä tollaisista. Tsemppiä sinulle ja tule kertomaan testin tulos heti kun sen teet :)

Jos lapsen haluat kaikkien järkisyiden jälkeenkin, niin pidä lapsi. Vaikka isä olisi täysillä vastaan!! Abortti, jota katuu, voi pilata loppuelämän ja mielenterveyden!!

Yhteistyössä