Hernekeito

Voi voi sait miettimään ja kuolaamaan jalostajan palvilihahernekeittoa ja ruisleipää ja kalkkunaa ja paprikaa ois ja jotain neitsyt oliviiöljyä. Voi voi tykkäätkö sä purkkihernareista? Jos niin ni mikä paras nyt himoitsen hernarii ku on laiska eikä jaksais kanaa alkaa väsään ja perunoita tai riisiä ja salaattia jos huomen sit. Kummasta hernarista enemmän tykkäät luirummasta vai tuhdimmasta ja paksummasta mä yuhdistamma mut nyt mieti purkautumistani ja kerroin fiiliksiäni nih mut voittaako hernarin himo epäilykset ja kainki ihan normisti mä vaan nyt rupesin haluun hernaria se on just se ruoka mitä tartten ku kaikki muu ruoka tuntuu nyt puuduttavalta anteeksi kiukkuni myyjää kohtaan ei se kiukku mitään hyödytä

Jes söin hernarin hyvää oli ja leipää ja puthän se syödä. Noh jääkaappi vetelee vimeisiään ja se yks kohta oli jo kuuma. Mut mietin et odotanko yön yli ku takseinä kylmä ja on tuotteita mitkä tarvii edes vähän kylmää siiryttävä päivä shoppailuun ja käytävä joka ateria erikseen kaupasta kanapakettei vois olla kahen sadankramman paketeissa mut toisaalta jos syö vaan sen hetken ja sit menee kaupppaan kun on aika syödä tuleepahan rappusia seilattua ees taas

Jalostajan purkki hernekeittoja syön, aika ohutta teen, sinappi suurustaa :p
Porkkanaraastetta laitan välilllä keitto vaiheessa sekaan ja juustoa, yleensä ihan semmoisenaan. Ruisleipää siihen kaveriksi niin ei paljon parempaa sapuskaa löydy :p

Voi voi sait miettimään ja kuolaamaan jalostajan palvilihahernekeittoa ja ruisleipää ja kalkkunaa ja paprikaa ois ja jotain neitsyt oliviiöljyä. Voi voi tykkäätkö sä purkkihernareista? Jos niin ni mikä paras nyt himoitsen hernarii ku on laiska eikä jaksais kanaa alkaa väsään ja perunoita tai riisiä ja salaattia jos huomen sit. Kummasta hernarista enemmän tykkäät luirummasta vai tuhdimmasta ja paksummasta mä yuhdistamma mut nyt mieti purkautumistani ja kerroin fiiliksiäni nih mut voittaako hernarin himo epäilykset ja kainki ihan normisti mä vaan nyt rupesin haluun hernaria se on just se ruoka mitä tartten ku kaikki muu ruoka tuntuu nyt puuduttavalta anteeksi kiukkuni myyjää kohtaan ei se kiukku mitään hyödytä

Yhteistyössä