Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Niin mutta tekisi se miehelle mieli kertoa tälläinen ihana asia mutta en voi vielä.. Rauhassa edetään enkä mä osaa. Nyt opettelen, ei siinä mitn.. Miehellä on paljon stressiä yms muuta mukavaa niin pyysi aikaa. No annanhan mä. Luulin että tälläiset ihanat miehet olisi kuolleet sukupuuttoon
.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Niin mutta tekisi se miehelle mieli kertoa tälläinen ihana asia mutta en voi vielä.. Rauhassa edetään enkä mä osaa. Nyt opettelen, ei siinä mitn.. Miehellä on paljon stressiä yms muuta mukavaa niin pyysi aikaa. No annanhan mä. Luulin että tälläiset ihanat miehet olisi kuolleet sukupuuttoon
.
O-ou..
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Niin mutta tekisi se miehelle mieli kertoa tälläinen ihana asia mutta en voi vielä.. Rauhassa edetään enkä mä osaa. Nyt opettelen, ei siinä mitn.. Miehellä on paljon stressiä yms muuta mukavaa niin pyysi aikaa. No annanhan mä. Luulin että tälläiset ihanat miehet olisi kuolleet sukupuuttoon
.
O-ou..
Arvasin että tulee jotain tällaista. Ymmärrettävää on miksi haluaa edetä rauhassa ja aikaa yms.. Ollaan jo puhuttu asiasta.. Joten on odottamisen arvoista, toivottavasti. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Niin mutta tekisi se miehelle mieli kertoa tälläinen ihana asia mutta en voi vielä.. Rauhassa edetään enkä mä osaa. Nyt opettelen, ei siinä mitn.. Miehellä on paljon stressiä yms muuta mukavaa niin pyysi aikaa. No annanhan mä. Luulin että tälläiset ihanat miehet olisi kuolleet sukupuuttoon
.
O-ou..
Arvasin että tulee jotain tällaista. Ymmärrettävää on miksi haluaa edetä rauhassa ja aikaa yms.. Ollaan jo puhuttu asiasta.. Joten on odottamisen arvoista, toivottavasti. :heart:
Ei se ole mitään "tällaista", yleensä tuo vaan enteilee - noh, tiedät kyllä.