Olen pistänyt merkille: mitä lihavampi äiti-sitä huonompi äiti lapselleen

• Viestiketjun aloittaja sames
  • Ensimmäinen viesti
v
Ei pidä paikkaansa. Olen pahasti ylipainoinen ja lastani kasvatan kaikella viisaudella ja rakkaudella. Väittäisin että on yksi hyvätapaisimmista ja fiksuimmista ikäisistään joita tunnen. :)

..ja onko roimasti alipainoiset sitten selkeästi parempia äitejä kuin vaikkapa ne normaalipainoiset? Eli korreloiko suoraan painoindeksin kanssa?

Oletko laskenut virhemarginaaliin esim. lihasmassan ja rasvaprosentin määrän vaikutuksen?

---
Vai voisiko olla että matalammin koulutetuissa ja kouluja käymättömissä enemmän ylipainoisia, ja näissä perheissä yleensä enemmän työttömyyttä, alkoholiongelmia sun muuta? Lapsia ei välttämättä tehdä suunnitellusti vaan tulee niitä "vahinkoja".

Nyt saan varmaan haukut niskaan, mutta en siis tarkoita että kaikki ylipainoiset automaattisesti huonoja äitejä! Sitä vaan mietin että ap:n pohdinnoissa voi olla jotain totuuden häivääkin.

Mitkä on ap:n perustelut? Tai no aivan selvä provohan tämä on ja joku yrittää piristää sunnuntaitaan.

On se vain kumma kun olen kuullut erään aikuusen ihmisen kertovan lapsuudestaan esim. sitä että aamupalaksi heillä oli itte keittämää kahvia. Äitinsä oli (ja on edelleen ) alkoholisti joka joi reissuhommia tekevän isät rahat. Kun ero tuli niin äiti veti asian käräjille, että saisi lapset. No isä kuitenkin sai kuuden lapsen yksinhuoltajuuden.

Ai niin ja se äiti oli laiha.

`nyt harmaana
Häh? Itse olen kuin pikku tyttö(todella laiha) ja aivan kamala äiti joten eikös ne lihavat ole lepposia...ainakin kaikki minun tuntemani ja varmasti parempia kuin minä.

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Joo, mutta mites kun oon laihtunu 10 kiloa? Oonko miä äitinä parantunu :whistle:
varmaan sitten....

Okei, oonkohan mä nyt sitten niinku 10% parempiäiti vai otetaanko sesiitä että olen pudottanut 30 prosenttiä tarvittavasta painonpudotuksesta joten olisin 30% parempi äiti :LOL:
hyvä laskutoimitus. Mikäs prosentti pitäs olla, et on täydellinen äiti?

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
..ja onko roimasti alipainoiset sitten selkeästi parempia äitejä kuin vaikkapa ne normaalipainoiset? Eli korreloiko suoraan painoindeksin kanssa?

Oletko laskenut virhemarginaaliin esim. lihasmassan ja rasvaprosentin määrän vaikutuksen?
Ja tätä suhdetta mä kans jäin miettii..?

Yhteistyössä