mm
Juu, niin tietysti, sehän on itsestään selvyys. Sit on täydellinen äiti, kun vyötärö on kasvoja kapeampi.
Tätä vastakkainasettelua ja ääripäästä toiseen menoa mä ihmettelen.Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:just, ja yleistys myös ett laihat äidit polttaa yleisemmin kuin ylipainoset? eiks sen pitäis kans vaikuttaa??? itseasiassa väitän taas että mitä laihempi äiti, sitä kireämpi -myös lapsilleen...
No mä en kyllä käsitä kuka on NIIN lihava, ettei jaksa askarrella lasten kanssa? Siinähän vaan istutaan? Kyllä mäkin ylipainoinen olen, mutta mä tosissaan jaksan touhuta lasten kanssa, ei se nyt siitä painosta ole kiinni, vai väitätkö sä että kaikki laihat telmii ja askartelee lastensa kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja tutti:Mä olen tavallaan samaa mieltä..
Olen laihtunut 30kg, ja jaksan enemmän leikkiä lasteni kanssa. Ennen hoidon vaan hellyyden ja siisteyden. Nyt jaksan telmiä, askarrella jne.
Voi olla perää hyvinkin.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Vai voisiko olla että matalammin koulutetuissa ja kouluja käymättömissä enemmän ylipainoisia, ja näissä perheissä yleensä enemmän työttömyyttä, alkoholiongelmia sun muuta? Lapsia ei välttämättä tehdä suunnitellusti vaan tulee niitä "vahinkoja".
Nyt saan varmaan haukut niskaan, mutta en siis tarkoita että kaikki ylipainoiset automaattisesti huonoja äitejä! Sitä vaan mietin että ap:n pohdinnoissa voi olla jotain totuuden häivääkin.
:wave: täällä ilmottautuu yksi äiti joka on normipainoinen mutta ei enää askartele tai telmi lastensa kanssa....pelejä kyllä pelataan mutta eipä muuta. Mutta tässä kuitenkin oli eri asiasta taas kyseAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No mä en kyllä käsitä kuka on NIIN lihava, ettei jaksa askarrella lasten kanssa? Siinähän vaan istutaan? Kyllä mäkin ylipainoinen olen, mutta mä tosissaan jaksan touhuta lasten kanssa, ei se nyt siitä painosta ole kiinni, vai väitätkö sä että kaikki laihat telmii ja askartelee lastensa kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja tutti:Mä olen tavallaan samaa mieltä..
Olen laihtunut 30kg, ja jaksan enemmän leikkiä lasteni kanssa. Ennen hoidon vaan hellyyden ja siisteyden. Nyt jaksan telmiä, askarrella jne.
ja listaa voidaan jatkaa....aika monta ketjua taas tätä olet huono äiti....Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Tämä on niin hyvä ja asiallinen keskustelu. Jokainen tässä taas painoonsa katsomatta saa tuntea pistoksen sydämessään... "huono äiti" leima otsassaan. Ole lihava, ole laiha, ole sitä tai tätä, aina huono äiti!!!
Otettaisko välillä semmonen "hyvä äiti -päivä"? Kaikilla ei ole äitiä ollenkaan Kehu äiti päivässä tjms.
Kunhan ehdotin, tiedän, että ei se onnistu, ellei ole ittensä kanssa sinut.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mä en oo huomannu asiaa.mulla on useita ylipainoisia kavereita ja kyllä se ovat hyviä äitejä lapsilleen.