varmaan sitten....Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Joo, mutta mites kun oon laihtunu 10 kiloa? Oonko miä äitinä parantunu
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:varmaan sitten....Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Joo, mutta mites kun oon laihtunu 10 kiloa? Oonko miä äitinä parantunu
hyvä laskutoimitus. Mikäs prosentti pitäs olla, et on täydellinen äiti?Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:varmaan sitten....Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Joo, mutta mites kun oon laihtunu 10 kiloa? Oonko miä äitinä parantunu
Okei, oonkohan mä nyt sitten niinku 10% parempiäiti vai otetaanko sesiitä että olen pudottanut 30 prosenttiä tarvittavasta painonpudotuksesta joten olisin 30% parempi äiti
Ja tätä suhdetta mä kans jäin miettii..?Alkuperäinen kirjoittaja vippis:..ja onko roimasti alipainoiset sitten selkeästi parempia äitejä kuin vaikkapa ne normaalipainoiset? Eli korreloiko suoraan painoindeksin kanssa?
Oletko laskenut virhemarginaaliin esim. lihasmassan ja rasvaprosentin määrän vaikutuksen?