Olen ostamassa netti-ilmoituksen perusteella puhelinta, miten maksu ja postitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmoiden

Jäsen
07.05.2012
518
0
16
Puhelin on siis eri puolella Suomea, eli postin kautta toimitus. Puhelin maksaa 200e, myyjä sanoi, että postitus kun rahat tilillä. Onko tällainen ihan ok tapa, vai pitäisikö minun pyytää postiennakkoa ja maksaisin postikulut etukäteen?

Puhelin on siis eri puolella Suomea, eli postin kautta toimitus. Puhelin maksaa 200e, myyjä sanoi, että postitus kun rahat tilillä. Onko tällainen ihan ok tapa, vai pitäisikö minun pyytää postiennakkoa ja maksaisin postikulut etukäteen?

Huuto.netissä melkein kaikki pyytävät postikulut ja tuotteen hinnan ennakkoon. Tässä on tietysti aina mahdollisuus, että tulee huijatuksi.

Voithan ostaa postiennakolla, tai sit koitat neuvotella jonku osamaksusysteemin.

Jos on esin huutismyyjä ja pelkkää positiivista palautetta niin saattaisin maksaa etukäteen. Mutta jos myyjästä ei oo mitään tietoa niin en maksais

Mikis ihmeessö ostaisit netistä yksityiseltä noin kalliin puhelimen? Mikä sen ovh on? Onko käytetty= Jos tarjous kuulostaa TOSI hyvältä niin kyse on 99% todennäköisyydellä huijaus.

Yhteistyössä