Olen onnellinen ,kun imetän vauvaani<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana tunne:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihana tunne:)

Vieras
Siis neljäs lapsi ja kolmea ekaa en imettäny ehkä ku viikon. en jotenkin kehannut,osannut tai tuntu muuten stressaavalta. Nyt kun neljäs tuli ja aloitin imettämisen on mieli jotenkin iloinen siitä että jes se onnistuu:) lisäksi saa kädet melkein vapaana olla siis ainakin vapaammin kuin pullo ruokinnalla ja öisin ei tarvii herätä pulloa lämmittään. en ole edes niin väsynyt kun rinnalla on vauva. jotenkin niin ihana tunne nyt:) jännä juttu vaan kun kolmen ekan kans ei oo tämmöstä tunnetta imettämisen suhteen ollut. nyt oon jo onnellinen kun olen pystynyt kylläkin vasta kolmeviikkoa pitämään vauvaa täysimetyksellä<3

Onnea.:) Mulla ei imetys onnistunut ollenkaan ensimmäisen kohdalla.. Vauva ei jaksanut odottaa, että maitoa alkoi herumaan ja sai toistuvasti raivarit rinnalla, eikä suostunut enää edes nappaamaan kiinni. Toinen ongelma on se, että toisesta rinnasta ei jostain syystä tule juuri mitään. Pumppasin maitoa pari kuukautta ja pumpatessa toisesta rinnasta tuli 70-100ml ja toisesta n.20ml.:/ Haluaisin imettää seuraavaa (vaikka hyvin meni pullonkin kanssa) ihan jo sen helppouden takia, mutta pelkään, että tuo toinen vammatissi pilaa koko jutun.. Noh, sen näkee sitten, nyt olen raskaana.:)

Mullakin on joku vamma tissi tuo oikee tissi:D Sieltä ei tuu edes pumpun kans juurikaan,hyväku hikinen 40milliä edes tulee vaikka puolipäivää pumppais:D toisesta tulee sitten senkin edestä...

Yhteistyössä