Olen ollut vuoden ilman seksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En ole edes nukkunut miehen vieressä vuoteen. Periaatteessa mahiksia on ollut, mutta ei haluja kuitenkaan.

Nyt kun on näin kauan ollut ilman miestä, niin vois olla melkein loppuelämänkin.

Tämä on kyllä selvästi pisin aika, vaikka joskus on mennyt 7-8 kuukautta.

Tässä on hauska just miettiä onko tämä vasta alkua seksittömälle elämälleni.

meillä oltiin 1,8v ilman seksiä eikä nukuttu edes samassa sängyssä kun meillä syntyi vauva ja samalla rakennettiin taloa... mulla olis kyllä ollu haluja mut mies ei kuulemma jaksanut... onneks tää aika on ohi jo...

meilläkin on yli vuosi nukuttu eri huoneissa ...3pientä lasta ja miehellä 3vuoro työ.. niin saa apremmin se nukuttua kun ei vauva herätä sitä yöllä... iskä nukkuu vanhimman kans ja mä nukun kahen muun kans:D...on meillä silti seksiä...öö 2krt kuukaudessa:D ei vaan jaksa enempää..

[QUOTE="alkup.";23518388]En ole parisuhteessa. Ja kai ihan omasta tahdosta, en halua irtosuhteita.[/QUOTE]

Niin, minäkin olen ollut ilman noin vuoden, haluja kyllä olisi. ajattelin myös että en halua irtosuhteita, mutta en enää tiedä. Se sana vaan kuulostaa vähän ikävältä. Mutta jos kohtaa ihmisen joka kaipaa läheisyyttä niinkuin itsekin kaipaa, niin ei kai siinä mitään pahaa silloin ole.
Ajattelin siis ennen että en pystyisi ns. yhden yön juttuun, mutta nyt mä tiedän että pystyisin ja haluan myös kunhan vaan koen että siinä on molemminpuolin oikea läheisyydenkaipaus.

Mul oli aikoinaan 17 vuotta ilman seksiä. Ne ekat 17v. No joo...

Sitten aloin seurustella ja seksinkin saloihin pääsin tutustumaan. Aika normaalisti tuli seksiä harrastettua 30v saakka, mutta kun erosin miehestäni tuli muutamat yhden illan jutut, mutta sitten päätin että en mä niitä tarvi. Tulee vaan morkkis. Nyt on oltu ilman seksiä 5 vuotta. Itsetyydoakin harrastan aniharvoin, en silti koe olevani aseksuaali.

En sano ei jos tulee vastaan elämäni mies, mutta en ota ketään vaan siksi että olis mies. Mies josta erosin oli niin mahtava (mutta mahdoton) että en enää kaipaa toista, en tosin häntäkään. Uskon, että aika moni nainen pärjää suht. hyvinkin ilman seksiä. Läheisyys on sitten toinen juttu, sitä ehkä kaipaa enempi.

Minä taas olen ollut toistaiseksi koko elämäni ilman seksiä, enkä ole naisen vieressä (ellei omaa äitiä ja omaa siskoa lasketa) nukkunut koskaan sekuntiakaan.

mä voisin olla vaikka loppu elämäni ilman seksiä oon nyt 23v ja lapset tehny.. siis 3lasta..mut pakko aina joskus tyydyttää mies:D voisin elää vaikka ilman miestä loppu elämäni.

[QUOTE="nii";23518445]mä voisin olla vaikka loppu elämäni ilman seksiä oon nyt 23v ja lapset tehny.. siis 3lasta..[/QUOTE]

Aika paljon lapsia tuossa iässä. Tämän tilaston mukaan se on jo melko harvinaista. Vastaavia ei löydy Suomesta, kuin hieman yli 800.

Tilastokeskus -

[QUOTE="nii";23518445]voisin elää vaikka ilman miestä loppu elämäni.[/QUOTE]

Kyllä sä saat elää ilman miestä. :) Ei ole pakko olla parisuhteessa "tyydyttämässä miestä".

Jossakin naistenlehdessä taannoin oli määritelmä sille, mikä on uusioneitsyt. Siis koska nainen voi pitää itseään neitsyenä jälleen. ja sehän lasketaan siitä, minkä ikäisenä menetti aikanaan neitsyytensä ensi kertaa. Jos vaikka 16-vuotiaana, niin pitää olla se 16 vuoden tauko ja sitten palaa neitsyeksi. Hoh hoijakkaa...

Sairasta porukkaa täällä :(
Jos kertomuksenne seksittömyydestä ovat totta ?
Kukaan ei ole parisuhteessa päivääkään ilman, että olisi jonkinlaista seksiä oli tilanne sitten mikä tahansa.
Sinkuista laitoksissa ( mieli ym. sairaalat ja vankila ) olevat voivat. oikeasti olla.

Yhteistyössä