olen ollut sängyssä 500 miehen kanssa. kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja laro
  • Ensimmäinen viesti
miitoo
Jos voisit vaihtaisitko niin, että nykyinen miehesi olisi ainoasi? ja miksi tai miksi et?

Onko seksi ollut kaikkien kanssa erilaista vai joidenkin kanssa suht samaa?

oletko ylpeä itsestäsi?

siinä muutama :)

laro
Jos voisit vaihtaisitko niin, että nykyinen miehesi olisi ainoasi? ja miksi tai miksi et?

Onko seksi ollut kaikkien kanssa erilaista vai joidenkin kanssa suht samaa?

oletko ylpeä itsestäsi?

siinä muutama :)
erilaista on ollut mutta ne huonot ovat toistaneet samaa. vaihtaisin, sillä olisi ollut ihanaa jos mieheni olisi ollut ensimmäinen mutta joka tapauksessa olen onnellinen tavattuani mieheni. :heart: olen ylpeä itsestäni.

wgw
Olet siis menettänyt neitsyytesi 14-vuotiaana ja saanut 500 miestä täyteen 33-vuotiaana, eli hoidellut noin 26 miestä vuodessa. Eihän tuo paljoa ole, uusi mies aina joka toinen viikko.

laro
Tuleeko yhdenyönsuhteissa paljon vastaan erikoisia ehdotuksia miehiltä? Minkälaisia? Pyrkiikö miehet sopimaan näistä baarissa etukäteen, vai ehdottavatko sitten ihan lennosta jotain extremeä?
Osalta tulee ja osa haluaa vain perinteistä seksiä. Erikoisin oli se kun mies halusi minun ensin siivoavan asuntonsa alasti ja sen jälkeen harrastaa seksiä saunassa. :D Arvaa suostuinko? Toinen ikimuistoinen teiniajoilta oli kun sekstasin rannalla kuutamon alla. :) On niitä toki enemmänkin. Olen poiminut miehiä mukaani ihan kaupastakin ilman mitään erityistä sopimista. Baarista on toki eniten mukaan lähtenyt mutta muita paikkojakin on. Harrastuksista, koulusta, töistä, lenkkipolulta jne.

Yhteistyössä