Olen ollut kotiäiti vuodesta 1992

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työt ei kiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työt ei kiinnosta

Vieras
Aloin tehdä lapsia tasaiseen tahtiin, ekasta jäin ä-lomalle vuonna 1992, jota ennen kävin peruskoulun. Olen elänyt toimeentulotuella&lapsilisillä. Lapsia minulla on usean eri miehen kanssa ja loppuvuodesta syntyy 9:s lapsi. Ihanan helppoa elämää, kun ei tarvitse miettiä työasioita :)

Ihanan helppo eläkeikä vuokraloukossa minimieläkkeellä, ei tarvitse rahastakaan huolehtia kun sitä ei ole.

tässä vielä muutaman lapsen tehdä, ikää minulla on vasta 42-vuotta, niin saan sitten niistä lapsi lisää kunnes täyttävät sen 17-vuotta. Sen lisäksi saan toimeentulotukea jokaisesta kotona asuvasta lapsesta, sen vuoksi myös täysi-ikäiset lapset asuvat kotona.

Niin toivoisi ja odottaisi että nämä olisi välillä uskottavia ja näihin voisi lähteä mukaan, mutta ei niin ei...

tämä asia on ihan totta! Lapsia olen tehnyt useamman miehen kanssa, ja jos mies ei halua lapsia, niin menee vaihtoon. Tämä on minun tapani elää, enkä sitä häpeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti vuodesta 1992;29951296:
Niin toivoisi ja odottaisi että nämä olisi välillä uskottavia ja näihin voisi lähteä mukaan, mutta ei niin ei...

tämä asia on ihan totta! Lapsia olen tehnyt useamman miehen kanssa, ja jos mies ei halua lapsia, niin menee vaihtoon. Tämä on minun tapani elää, enkä sitä häpeä.

Luojan kiitos siitä. Olisi varmasti kamalaa vuosikymmeniä elää itseään häveten.

Mutta millainen asunto teillä on? entä tulot? minkä ikäiset lapset?

vuokra-asunto, vuokra tonnin kuussa. Mies on myös kotona. Äitiyslomalle jäin 1992, vanhin lapsi 22, nuorin 1v. ja siltä väliltä tasaisesti tehty. Vauva syntymässä nyt loppuvuodesta. Enempää en paljasta, ettei minua ihan heti tunnisteta. Tulot ovat nuo sosiaalietuudet, joita saamme 4000€ kuussa.

Entäpä jos täysi-ikäiset lapsesi haluavat lähteä kotoa joudutte muuttamaan pienempään? ja olisithan sä voinut olla kotona vaikka et noin paljoa lapsia olisi tehnyt.

Jos tuo olisi totta niin äärimmäisen surullista lasten kannalta.

Jos ainoa syy heidän syntymäänsä on laiskuus ja äidin tapa saada valtiolta ilmaista rahaa. Eivät saa edes kotoaan muuttaa ettei äidin tulot pienene :O