olen ollut jo yli 5 vuotta kaapissa. miten tulla ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väärä kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väärä kukka

Vieras
olen lesbo, mutta olen kulissiavioliitossa mieheni kanssa. mies tietää etten rakasta häntä, mutta tämä on paras ratkaisu. olen ollut 10 vuotta suhteessa naisen kanssa, mutta en ole voinut tulla ulos kaapista. pelkään menettäväni kaiken. :'(

Minkä kaiken voit menettää, jos sulla ei tällä hetkellä ole sellaista elämää, jonka haluat pitää?
Avaat oven ja sanot, että asia on näin, että otan eron. Jätä lesbous sanomatta, sillä ei ole merkitystä nyt.

Tee niin kuin mun mies teki; Ala juomaan, keksi tekosyitä puutteelliselle avioelämälle samalla kehuen kumppaniasi ja valehdellen kuinka oikeasti rakastat ja haluat häntä ja vain häntä, ja lopuksi ala syyttelemän häntä pettämisestä, ja jos ei sekään vielä auta, niin ryhdy väkivaltaiseksi. Parasta tietysti että teet kumppanisi hulluksi, niin ettet itse saisi niin paljon pahoinpitelysyytteitä. Tarpeeksi kun ärsytät ja syyttelet valehtelijaksi niin kyllä se kimppuusi käy.

Paljon kysymyksiä tulee mieleen minulla. Miksi tämä on paras ratkaisu? Onko teillä lapsia? Jos ei, niin miksi tämä on paras ratkaisu? Ja siis olet ollut 10v naisen kanssa, mutta vain 5v kaapissa? Eli ensin 5v avoimesti homo, ja yhtäkkiä aloit salailemaan? Miksi? Tietääkö miehesi että petät häntä? Minkä ikäisiä te olette?

Yhteistyössä