E
en tiiä
Vieras
puolitoista vuotta sitten jäi kiinni pettämisestä. Asia puhuttu 'selväksi', juttelin jopa tämän toisen naisen kanssa. Ukko luuli kuulemma minun olevan lähdössä ja etten rakasta enään. Rehellisesti sanottuna tuo oli tuolloin ajatukseni. kertoi toisen jutelleen kivoja jne. joka toi helpotusta koti elämän kestämiseen(siihen, että menettää minut). Kertoi tuolle toisellekkin tuon ja sanoi rakastaneensa aina vain minua.
Nyt kuitenkin minä en tunnu pääsevän asian yli. Aina välillä tuntuu, että kaikki ok ja sitten taas olen katkera. Pohdin mitä kaikkea mies tuolle toiselle puhunut ja tehnyt. Oliko toinen niiiin paljon ihanampi kuin minä....
Mikäköhän olisi oikea ratkaisu? Rakastamisesta huolimatta lähteä ja aloittaa uusi elämä? Vai yrittää elää hyvien hetkien voimalla uskoen kaiken vielä joskus muuttuvan hyväksi?
Nyt kuitenkin minä en tunnu pääsevän asian yli. Aina välillä tuntuu, että kaikki ok ja sitten taas olen katkera. Pohdin mitä kaikkea mies tuolle toiselle puhunut ja tehnyt. Oliko toinen niiiin paljon ihanampi kuin minä....
Mikäköhän olisi oikea ratkaisu? Rakastamisesta huolimatta lähteä ja aloittaa uusi elämä? Vai yrittää elää hyvien hetkien voimalla uskoen kaiken vielä joskus muuttuvan hyväksi?