Olen ollut ilman seksii kohta 4kk ja alkaa masentaa....

  • Viestiketjun aloittaja Mitähän tekisi
  • Ensimmäinen viesti
Mitähän tekisi
siis ihan oikeesti tää selibaatti....
Elokuun alussa viimeeksi sekstailtu , joka ilta olen että jos nyt mutta en enään uskalla lähetyä miestä koska pelkään ja saan mahanmielen itselleni jos hän torjuukin mut eikä haluakkaan seksiä.
Mieskään ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta... tuntuu että tässä suhteessa on seksi kuolut ikiajoiksi...
 
Tähkäpää
No heh-heh.Meillä ei olla hommailtu melkein kolmeen vuoteen...miehen työt ja meidän molempien väsymys painaa päälle...no siis ihan pientä jotain jossain vaiheessa ollaan hommailtu....aikaa ei vaan ole ja eikä saada tenaviakaan mihinkään...pienet piirit meillä...Noh jos sitten eläkkeellä sitä aikaa löytyis...heh-heh!
 
Vieras
Mä kävin tänään lääkärin tarkastuksessa jossa otettiin papa sekä tutkittiin emätin ja kohdunsuu sillä patukalla (ultraäänitutkimus kohdunsuulta). Noin tarkkaan ei kukaan ookkaan mun alapäätä syynännyt kolmeen vuoteen. Enkä ton lähemmäs seksiä oo päässy myöskään kolmeen vuoteen. Ja olen naimisissa!
 
aapee
Ihanaa että en ole ainut mutta miten ootte kestäneet esi. 3vuotta.?? Mä en ole edes raskaana enkä juuri synnyttänykän joten tää on vain hiljaiseloa :( Mulla ei ole vaan noin pitkää pinnaa että kovin kauan jaksan odotella että josko nyt ..
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Ihanaa että en ole ainut mutta miten ootte kestäneet esi. 3vuotta.?? Mä en ole edes raskaana enkä juuri synnyttänykän joten tää on vain hiljaiseloa :( Mulla ei ole vaan noin pitkää pinnaa että kovin kauan jaksan odotella että josko nyt ..
No, en mä miehen mukaantuloa jaksakaan noin kauan ootella :D Välillä on kivaa yksinkin, kieltämättä alkaa jo pikkuhiljaa tehdä mieli kunnon panoa... Joskus ajattelen, jos ei mies ole kiinnostunut niin varmaan joku muu olis.. Toistaiseksi en ole kuitenkaan tehnyt mitään mitä saisi katua. Jos tilaisuus tulisi, en tiedä...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Ihanaa että en ole ainut mutta miten ootte kestäneet esi. 3vuotta.?? Mä en ole edes raskaana enkä juuri synnyttänykän joten tää on vain hiljaiseloa :( Mulla ei ole vaan noin pitkää pinnaa että kovin kauan jaksan odotella että josko nyt ..
Mä voin puhua vaan omasta puolestani. Kenties suhde meillä jo niin väljähtynyt, etten edes juuri kaipaa koko touhua, ei ole mitään halua tai "pakkoa". Erota en halua, eikä moisesta ole koskaan puhuttu. Lapset pieniä, nuorin 11kk, kenties myös siinä yksi syy.
 
murmeli
miten ihmeessä kestätte????Meillä alkaa hermoja kiristellä jo jos ollaan muutaman päivänkin ilman kunnon panoa.Lapsia meillä on neljä, joten lasten kanssa elo on tuttua, mutta seksiin löytyy aina aikaa--> pitää nimittäin parisuhteen kunnossa!!!
 
Onko näin?
Siis voiko noi jutut olla totta? Jos, niin mikä piru miehiin on mennyt kun ei pipari kelpaa enää ollenkaan? Taitaa olla niin, että oikeita miehiä ei pahemmin enää olekaan, ovat katoava luonnonvara. Ihme touhua.
 
Herätkää pullamössöt, joskus elämä on vaan niin p*rseesn rankkaa ettei jaksa. Sitä saattaa töitten jälkeen katsoa, että lapsilla on kaikki hyvin ja kissa tulee kiehnäämään jalkoihin. Ja se on siinä. Hyvä se on huudella kotiäitinä sos.tuilla jokapäivästä panoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Herätkää pullamössöt, joskus elämä on vaan niin p*rseesn rankkaa ettei jaksa. Sitä saattaa töitten jälkeen katsoa, että lapsilla on kaikki hyvin ja kissa tulee kiehnäämään jalkoihin. Ja se on siinä. Hyvä se on huudella kotiäitinä sos.tuilla jokapäivästä panoa.
kyllä mä ymmärrän että työ+ perhe-elämä on rankkaa ja väsyttää. enkä mäkään alkais mitään eropuheita vielä kuukauden-parin perusteella pitämään, mutta kyllä joku 3vuotta on jo musta liikaa.jos tilanne on molemmille ok, niin ei kai siinä sitten mitään, mutta kun harvemmin on. ei kenenkään kuuluisi joutua vastentahtoisesti selibaatissa elämään vuositolkulla.
 
päätön
[hquote="Onko näin?"]Siis voiko noi jutut olla totta? Jos, niin mikä piru mieiin on mennyt kun ei pipari kelpaa enää ollenkaan? Taitaa olla niin, että oikeita miehiä ei pahemmin enää olekaan, ovat katoava luonnonvara. Ihme touhua.[/quote]


taas vaan miesten vika... :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Herätkää pullamössöt, joskus elämä on vaan niin p*rseesn rankkaa ettei jaksa. Sitä saattaa töitten jälkeen katsoa, että lapsilla on kaikki hyvin ja kissa tulee kiehnäämään jalkoihin. Ja se on siinä. Hyvä se on huudella kotiäitinä sos.tuilla jokapäivästä panoa.
Täällä raskasta työtä tekevä äiti ja seksi maistunut aina miehen kanssa.
 
vieras
Herran jestas :O . Onpas joillakin vähän seksiä :O. Meillä pisin aika on 2 viikkoa synnytyksen jälkeen. Ja pitkään oltu yhdessä. Molemmat paiskii töitä, aina löytyy silti seksille aikaa.
 
nimin. vauva hoitoon ensi viikolla ;)
Meillä mies tekee 16 tuntista typäivää, vauva nukkuu huonosti yöt ja päivät eli missä välissä sitä oikein jaksaisi seksiä harrastaa? Hyvä parisuhde muutoin ja uskon, että tää on vaan tilapäistä.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Herätkää pullamössöt, joskus elämä on vaan niin p*rseesn rankkaa ettei jaksa. Sitä saattaa töitten jälkeen katsoa, että lapsilla on kaikki hyvin ja kissa tulee kiehnäämään jalkoihin. Ja se on siinä. Hyvä se on huudella kotiäitinä sos.tuilla jokapäivästä panoa.
kotiäiditkö on ainoita jotka harrastaa seksiä :LOL:
 

Yhteistyössä