Olen oikeasti nyt tosi lapsellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja x:
jätä se sika ja tällä kertaa kyllä ansaitsi sian tittelin.

En minä sentään siaksi tämän takia häntä nimittelisi. Ja huomenna tämä asia tuntuu minustakin varmaan täysin mitättömältä. Tänä iltana vain sattu harmittamaan kun jännittyneenä odottelin.

Mä kilahdin myös miehelleni joskus esikoisen odotusaikaan samanmoisesta syystä. Mies oli työreissussa useamman päivän ulkomailla ja välillä soitteli sieltä, kyseli myös tykkäisinkö semmoisesta ja tämmöisestä tuliaisesta. No en varsinaisesti odottanut mitään erityistä saavani, mutta tullessaan mies toi pienen rasian todella pahanmakuista halpissuklaata. Hormonihuuruissani suutahdin minäkin miehelle ja taisin jopa itkeä. Näin jälkikäteen ollaan saatu monet hyvät naurut siitäkin episodista. Eipä normaalitilassa tulisi mieleenikään suuttua tuollaisesta asiasta.

Ei sentään kiertoon, höpsis! Ihan normaalia ajattelemattomuutta mieheltä. Kaikki tekee joskus jotain hölmöä ja tuo on tosiaan aika pientä. Ihmekkös ihmiset eroaa nykyään niin helpolla jos tuollaisesta tarvis pihalle laittaa.

Mies ei varmaan vain ajatellut, että vauva tarvitsisi mitään, eihän ne vielä osaa mitään haluttakkaan. Se harmittaa, että mies lupaili tuoda ap:lle jotain. Kyllä tuollaisesta mielensä saa pahoittaa. Ja varmaan asia voisi helpottua siitä puhumalla.

Yhteistyössä