Olen niin ylpeä miehestäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo-

Vieras
Kirjotin täällä joku aika sitten, kuinka olen niin kypsä miehen tupakoimiseen, että tekisi mieli erota. No, en sitä uhkaustani ole toteuttanut enkä edes miehelle siitä maininnut, mutta keskustelimme lopettamisesta kyllä. Mies itsekin totesi, että saisi se jo loppua, että hän on vuosia sitä jo miettinyt. Tänään tulee kaksi viikkoa, kun ei ole enää polttanut! Ja kuitenkin poltti yli 15 vuotta, loppuaikoina tahtoi mennä reilu aski päivässä. Olen niin onnellinen tuosta, ettei perheemme kärsi enää tupakasta ml. miehen terveys ja siitä, että hän halusi ja kykeni lopttamaan! Mietinkin, miten voisin häntä "palkita" loistosuorituksestaan. Vaikka toki mielessä on, että retkahduksia voi tulla, mutta minusta tämä on loistava alku :) Ei ole nikotiinipurkkaakaan enää syönyt yli viikkoon, ei halunnut tulla siitä riippuvaiseksi seuraavaksi.

Halusin vain tulla kertomaan iloisesta käänteestä :)

no meillä mies poltti noin 15v ja yli askin päivässä... kokeillut moneen kertaan lopettamista jan yt viimeks oli 5kk ilman sauhuja. nyt krääsää taas... ei pysty olemaan ilman. tupakkamis mikä tupakkamies....

Yhteistyössä