Olen niin väsynyt tähän!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totaalisen väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totaalisen väsy

Vieras
Mua ottaa päähän niin paljon... Lapsi on iloinen ja rakas,ja kaikenlisäksi suht "helppo" jos niin voi sanoa, mutta olen silti ihan loppu. Meillä on kaksi koiraa jotka aina siis ihan aina pyörii jaloissa. Rakkaita ovat nekin mutta voisin jopa harkita luopuvani niistä,ainakin toisesta isommasta.Mutta mieheni ei. Tukka paskasena naama finnejä täynnä haisevana pirttihirviönä täällä hillun. ystäviä ei ole juurikaan ja mies päivät töissä ja illat raksalla kun rakennamme taloa. Lapsi siis muuten helppo mutta ei nuku päivisin unia eikö viihdy muualla kuin sylissä. Nukuttamiset kamalia kun pitää sylissä kantaa niin kauan että nukahtaa. ollut ulkona vaunussa 10min ja nyt jo taas inisee siellä.. selkä ja niskat niin jumissa että hankala istua koneellakin, joo kävin hierojalla mut ei mitään apua. Tuntuu että nukahdan pystyyn....
Ei mulla yleensä näin paha fiilis ole mutta nytten alkanu vain veetuttaan ku oon niin väsyny. Kiitos että sain purkaa tänne. toivottavasti edes joku jaksaa lukea tämän. Olen nykyään niin pahalla päälläkin koko ajan. Vaikka kaikki pitäis olla hyvin joku ei vaan nyt ole oikein..mää en jaksa!!!

Ota yhteyttä neuvolaan, niin voit hakea perhetyöntekijää teillä käymään edes kerran viikossa, niin saat pari tuntia omaa aikaa edes silloin ! Itse sain tk:n kautta myös lähetteen fysioterapiaan, jossa kävin 10 kertaa niskahartiahieronnassa imetyksen jälkeen. Neuvolasta osaavat tuossakin asiassa neuvoa, että kenelle lääkärille kannattaa varata aikaa. Et ole yksinäsi noiden asioiden kanssa täällä Suomessa, muista se ja pidä huolta itsestäsi, että jaksat pitää muusta perheestäsi huolta !!

En ota yhteyttä neuvolaan kun sitten joutuu ns.syynättyjen listalle. Jakun meillä siis on kaikki "hyvin" mulla vain meinaa pää hirttää kiinni. Omaa aikaa on aina välissä kun mummi hoitaa lasta ja koiria mutta silti tämä jotenkin tuntuu nini raskaalle. Olis ihana saada miehen kanssa olla hetki kahden tai edes että mies olisi kotona. Ja semmosta aikuisten parisuhdeelämää kaipaan.Aina niin väsyneitä ettei jakseta mitään...

En ota yhteyttä neuvolaan kun sitten joutuu ns.syynättyjen listalle. Jakun meillä siis on kaikki "hyvin" mulla vain meinaa pää hirttää kiinni. Omaa aikaa on aina välissä kun mummi hoitaa lasta ja koiria mutta silti tämä jotenkin tuntuu nini raskaalle. Olis ihana saada miehen kanssa olla hetki kahden tai edes että mies olisi kotona. Ja semmosta aikuisten parisuhdeelämää kaipaan.Aina niin väsyneitä ettei jakseta mitään...

Nyt kunnon B-vitamiinikuuri niin saat taas potkua itseesi ja opetat lapsesi nukahtamaan itsekseen. Siihen voi mennä jonkinaikaa mutta kun hän sille oppii, saat sitä kuuluisaa omaa aikaa enemmän ja sitten taas jaksat. Nyt kun on ihana syksy niin laitat vaan paljon kynttilöitä palamaan, luet kirjaa ja syöt suklaata, sillä pärjää mukavasti pitkän ja pimeän kauden yli. Eikä siinä sivussa edes huomaa että mies on pois :whistle:

Ps.mäkin olin pahalla päällä kunnes aloitin kunnon vitamiinikuurin. Berocat kehiin vaan niin virtaa riittää vähän liiaksikin asti ;)

Mä tiedän mitä on elää "kahdestaan" syliteltävän kanssa..sanotaanko että siinä vaiheessa ei paljoa berocca auta. Se on hirveää, kun lapsi ei nuku päikkäreitä, haluaa olla sylissä KOKOajan ja pahimassa tapauksessa vielä itkee paljon.. Onneksi jo paha muisto.

vähän samanlaista :( Tuntuu, että olisi piiiitkän hermoloman tarpeessa niin jaksaisi taas.. Mutta milläpä sitä lomaa vanhemmuudesta pitää :) Yksi päivä omaa aikaa olisi kyllä jotain aivan ihanaa :)

Mulla oli ihan samat fiilikset pari viikkoa sitten. Sitten tajusin, että en ole aikoihin syönyt mitään vitamiinikuuria ja hain heti apteekista monivitamiinikuurin.
Nyt olen siis pari viikkoa syönyt ja olo on paljon parempi! Siis vitamiinit kehiin, ne auttaneet ainakin minulle!

Yhteistyössä