T
totaalisen väsy
Vieras
Mua ottaa päähän niin paljon... Lapsi on iloinen ja rakas,ja kaikenlisäksi suht "helppo" jos niin voi sanoa, mutta olen silti ihan loppu. Meillä on kaksi koiraa jotka aina siis ihan aina pyörii jaloissa. Rakkaita ovat nekin mutta voisin jopa harkita luopuvani niistä,ainakin toisesta isommasta.Mutta mieheni ei. Tukka paskasena naama finnejä täynnä haisevana pirttihirviönä täällä hillun. ystäviä ei ole juurikaan ja mies päivät töissä ja illat raksalla kun rakennamme taloa. Lapsi siis muuten helppo mutta ei nuku päivisin unia eikö viihdy muualla kuin sylissä. Nukuttamiset kamalia kun pitää sylissä kantaa niin kauan että nukahtaa. ollut ulkona vaunussa 10min ja nyt jo taas inisee siellä.. selkä ja niskat niin jumissa että hankala istua koneellakin, joo kävin hierojalla mut ei mitään apua. Tuntuu että nukahdan pystyyn....
Ei mulla yleensä näin paha fiilis ole mutta nytten alkanu vain veetuttaan ku oon niin väsyny. Kiitos että sain purkaa tänne. toivottavasti edes joku jaksaa lukea tämän. Olen nykyään niin pahalla päälläkin koko ajan. Vaikka kaikki pitäis olla hyvin joku ei vaan nyt ole oikein..mää en jaksa!!!
Ei mulla yleensä näin paha fiilis ole mutta nytten alkanu vain veetuttaan ku oon niin väsyny. Kiitos että sain purkaa tänne. toivottavasti edes joku jaksaa lukea tämän. Olen nykyään niin pahalla päälläkin koko ajan. Vaikka kaikki pitäis olla hyvin joku ei vaan nyt ole oikein..mää en jaksa!!!