Olen niin vapaa.

• Viestiketjun aloittaja Raakkuna
  • Ensimmäinen viesti
Raakkuna
Olen niin vapaa kun en käytä huumeita. Ja minulla on tutkinto takanani.
Olen lintsannut elämästä, vaan en ruumiillisesta työstä. En kiroa, kuin tarvittaessa. Olen kuuma, enkä polta saunaa. Teen työtä. Istun pilvessä, nautin elämästä. Teen työtä kaiken aikaa, suhtaudun huumorilla asioihin,
vihaan homoja. nauti katsella lesboja, teen aina oikein, olen kunnollinen
perus hippi. En joudu ohitusleikkaukseen. Perus hippi pitää tärkeistä asioista huolta, ei huolehdi turhista, olen omantuntoni kanssa hyvissä väleissä, tiedän mitä teen, kasvatan Ganjaa, edustan itseäni, olen valittu,
Jeesus pitää minusta, syön kasviksia, en juo pimää, teen työtä, olen kunnollinen Suomalainen, minussa on puhtia. saan orgasmeja,teen kaikkeni, aina kaikille, mua rakastetaan, minä rakastan,mulla on hauskaa
te vihaatte, ette voi sietää,kusette housuun, kun saavun, olen tullut, viihdyn tässä miehessä. mulla on hauskaa kanssanne, olette mielettömiä,
mulla on kivaa, teillä on kurjaa kun ette polta pilvee. Toi on länkytystä mitä te jauhatte näillä sivuilla. Ette tunne kuriositeetteja lainkaan. Luulette
hallitsevanne elämäänne, pidän teistä huolta silti. saatte mut voimaan pahoin itsessänne, mulla on vaikeuksia kanssanne, teillä on ikävää elämää. Erkkiä syytetään pilven poltosta koulussa, Hyvä Erkki! Ole luja.

Yhteistyössä