Viimeinen kerta kun lähden kiertomatkalle, väsymystä 24/7 päällä, kaikki suunniteltu vain niin että ostetaan joka paikasta jotain mihin oppaat vievät meitä, jos et ostaa niin olet kamala jokaisen silmissä. Tässä missä ollaan naisia ahdistellaan ja se hermostuttaa todella paljon kun mukana vielä pieni lapsi itsellä. Jopa itse opas ahdisteli jonkin verran tai jonkin verran on lievästi sanottua, jopa omassa huonessa ei saa olla rauhassa kop kop ,,khulta olatko taalla,,. Kaupan päälle väsymyksen takia pojalle on tullut flunssan oireet, itsellekin, sekä sain silmätulehduksen kun ei ollut aika vaihtaa piilolinssejä ja ilman en näe mitään. Muutenkin olo niin kuin olisit jossain koulumatkalla, kun siellä muutkin ihmiset ja et voi mennä mihinkään yksin etkä olla myöhässä, jos myöhästyt niin kuin minä kerran, kun pojalle noussut kuumetta, niin joku huusi minulle bussissa heti että viimeinen kerta prkle teet niin. Huhhuh. Väsynyt, *ittuuntunut, vihainen ja mun kaikki tuntemukset ei voi edes sanoilla selittää, kun vielä kaikki mitä kirjoitin on pientä purkkausta ,,vain,,. Todellisuudessa koko reissu oli painajainen, onneksi pian takaisin. Vielä tämä maa missä olen, tänne viimeinen kerta astun.