Olen niin pettynyt koko matkaan.

vierailija
Ainutlaatuista, en tiedä kyllä yhtään äitiä jonka mielestä pienten lasten kanssa kannattaa lähteä bussikiertomatkalle mutta ehkä se kertoo siitä kuinka vieraantunut Ap on omasta arjestaankin...

juki100
Olin Lyykian kiertomatkalla joku aika sitten. Ei ollut mitään valittamista
Hintaansa nähden erittäin hyvä matka. Nyt olen varannut TSS:n Marokon kierto/viikko hotellissa matkan maaliskuulle.

Jos ei kestä mitään kannattaa olla kotona
siellä voi kyllä ukko naputtaa mutta kannattaa
vastata samalla lailla
Juki

vierailija
Itsekin hermostuin kun kaksi viikkoa olin suhteellisen hyvässä hotellissa ja siihen sisältyi puolihoito. Heti aamupalalla hotellin henkilökunta on niskassa ohjaamassa pöytiin ja kyselemässä mitä juot. Illallinen oli vielä ahdistavampi, kun aina eri ruokalajien jälkeen joku tuli hakemaan lautasia ja tarkkaili oletko jo syönyt. Aluksi se on hauskaa ja ruokabuffeeta odottaa, mutta sitten toivoo että kerrankin saisi syödä lomalla rauhassa.
Eikö kaikissa kunnon ravintoloissa ympäri maailman ohjata pöytään ja kysytä mitä haluaa juoda. Palvelua se on, että haetaan kunkin ruokalajin jälkeen likaiset astiat pois pöydästä. Miksei silti saa syödä rauhassa?

vierailija
Itsekin hermostuin kun kaksi viikkoa olin suhteellisen hyvässä hotellissa ja siihen sisältyi puolihoito. Heti aamupalalla hotellin henkilökunta on niskassa ohjaamassa pöytiin ja kyselemässä mitä juot. Illallinen oli vielä ahdistavampi, kun aina eri ruokalajien jälkeen joku tuli hakemaan lautasia ja tarkkaili oletko jo syönyt. Aluksi se on hauskaa ja ruokabuffeeta odottaa, mutta sitten toivoo että kerrankin saisi syödä lomalla rauhassa.
Eikö kaikissa kunnon ravintoloissa ympäri maailman ohjata pöytään ja kysytä mitä haluaa juoda. Palvelua se on, että haetaan kunkin ruokalajin jälkeen likaiset astiat pois pöydästä. Miksei silti saa syödä rauhassa?
Raah. Painajaismatka. Olisit ehkä saanut olla enemmän rauhassa jos olisi ollut joku mies mukana. Aika inha opas.
Olisit sanonut tiukasti siellä paikan päällä mitä ajattelit hänen käytöksestään. Turha siitä on täällä keskustelupalstoilla valitella.

vierailija
Varokaa turkkilaisia huijareita. TSS travel vie matkalaiset oikein bussilla kulta- ja mattokaupaan. Bussissa on myös mukana silmälasimyyjiä.
Varokaa huijauksia, ylihinnoittelua, kopioita ja erikoistarjouksia. Esim monitehosilmälasit maksoivat 450 € kun Suomessa olisi saanut samoja laseja 2 kpl samalla hintaa. Pokat muka merkkikehykset, mutta olivatkin kopioita.
Tuote- palautus- ja ostosuojaa ei ole. Paljon halpoja kopioita, kulta on (jos on) 14K, jota Suomessa ei lasketa jalometalliksi (min 18K).
Esim https://www.kultarahaksi.fi/ sivustolla löytyy laskuri joka antaa jonniinmoisen arvion. Varokaa myös vaakoja (ei mittaa oikeaa painoa). Jos kuitenkin ostatte kultaa tai maton niin älkää ihmeessä antako toimittaa myöhemmin hotelliin - voi olla eri tuote jonka tuovat. Heti oma tuote kainaloon niin ainakin välttää tuoteen vaihdon!
-50% alennus on kuin Suomessa, ei pienempiä alennuksia taida ollakaan. Älkää ostako alennusta vaan oikeita ja oikeiksi varmistettuja tuotteita!
Jos ostatte alennusta niin 1/10 osa tarjotusta hinnasta (eli 10% alennetusta hinnasta on oikea taso), mutta älkää menkö alennushalpaan!

Yhteistyössä