N
"Nella"
Vieras
En tiedä mitä tehdä olen aivan sekaisin tästä.. meillä on neljä lasta kolme alle kouluikäisiä nuorin vasta vauva.. EHKÄISYSTÄ huolimatta tein eilen positiivisen raskaustesin koska menkkoja ei näkynyt
olen aina ollut keskeytystä vastaan, mutta tämä tilanne ahdistaa hirveästi, olimme jo päättäneet että lapsiluku on nyt täynnä kaikki vauvan tavarat jne. ehdin jo myydä pois suunnittelin opiskelemaan lähtemistä ja olen hakenutkin kouluun ja palasin juuri työelämään. lisäksi olen kärsinyt masennuksesta josta olen juuri hyvää vauhtia paranemassa lääkehoidon jne. avulla. joutuisin taas lopettamaan lääkehoidon kesken jne. lisäksi mietityttää niin moni asia olen kahden vaiheilla tässä nyt.. ikinä en antaisi keskytystä itelle anteeksi mutta toisaalta oma jakasaminen mietityttää todella koska kolmelle nuorimmalle tulisi ikäeroa jokaisella n. vuosi ja sitten olisi neljä alle koulu ikäistä.. ja tähän sisältyy niin paljon kaikkea muutakin mikä tekee tästä hirmu vaikeaa nyt. Mies sanoo että hän hyväksyy molemmat päätökset. sori jos on sekavasti kirjoitettu olen oikeasti järkyttynyt tästä enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä.. ei ole oikein kenelle puhuakkaan asiasta tuntuu että on aivan yksin, paitsi miehelle.