olen niin pahoillani!

  • Viestiketjun aloittaja tippa
  • Ensimmäinen viesti
tippa
eksyin vaan tänne kuoleman mustille palstoille... en tosiaankaan tiedä miltä teistä vauvojen menettäneistä tuntuu, mutta kun luin surullisia tarinoitanne, niin en voinut välttyä kyyneliltä. oma neiti-nötteröni tuhisee peittonsa alla ja saan olla onnellinen, että hän on olemassa. ihmisillä on joskus paha tapa unohtaa kiireessä elämän tärkeimmät asiat, mutta teidän tekstejänne lukiessa ne tulevat varmasti mieleen. kaikki eivät olekaan yhtä onnekkaita... :'( voimia kaikille ja auringonsäteitä sydämeen! :hug:
 
Kiitos kauniista sanoistasi. :hug:
Keskenmeno on rankka ja iso asia monen naisen elämässä, mutta muistakaa rakkaat kanssasisaret, että keskenmeno on myös kokemus. Se on arvokas kokemus, joka pitää asettaa tärkeälle askeleelle elämänne portaikossa. Vahvat naiset pystyvät puhumaan keskenmenostaan ja tukemaan sillä tavalla muita, joita tämä surullinen asia kohtaa. :)
 
surusilmä
no en kyl osaa ajatella keskenmenoa kokemuksena.. ainakaan kun niitä on tullut jo neljä peräkkäin, onneksi on yksi normaali raskaus ja synnytys ennen näitä ikäviä keskenmenoja. nämä keskenmeno kokemukset jättäisin mielelläni väliin!!! :ashamed:
 
Jenni äippä
Ittelläni 2 keskenmenoa ja yksi kuollut synnytykseen, mutta onneksi on yksi terve lapsi nyt 5vee ja kyl kai meillekki vielä suodaan lisää lapsia vaikka toivottomalta välillä tuntuukin. Kiitos kauniista sanoista kosketti sydäntä.
 
Mulla on ainakin kokemus siitä, että keskenmenoa ei saisi surra. Ei multa koskaan oo kukaan kysynyt, miten voin tai oon selvinny niistä? Asiasta pitäisi vaieta ja se pitäisi unohtaa.
Itse olen menettänyt keskenmenojen kautta 2 lasta ja vaikka molemmat oli ennen 12. raskausviikkoa, niin minulle ne ovat olleet lapsia, joista jouduin luopumaan. Minun on ainakin ollut todella vaikea päästä niistä yli vaikka on kaksi tervettä lasta olemassa. Koskaan ei pitäisi pitää lasten saantia itsestään selvyytenä (kuten monet ystäväni tekevät). Ja olisi hyvä jos asiasta tietävät eivät vähättelisi asiaa tai heittäisivät vitsiä aiheesta, koska minuun se koskee.
 

Yhteistyössä