Olen niin onnellinen=). Myös mietin miten olisi palstan tapaminen 1-3vkon päästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Eli olen onnellinen kun tänään tein 2 viimeistä diiliä. Nyt 3vkon päästä alkaa oikein kovat työt:heart:.

Nyt mietin koska palstan bileet en vielä uskalla tehdä. Mutta minulla on bileet 1 tai 3 vkon päästä. Todenäköisesti 3vkon päästä. Olen liikellä miesten eli mun tuttujen kaa. Haluako joku tehdä silloin myös palstan treffit? Olisi varma hauska idea. Koska en kotiin vieläkään uskalla ketään kutsua, jos liika porukka:ashamed:. 2vkon päästä en voi mun pitää olla Helsingissä, silloin tehdään yks sopimus ja meillä sen jälkeen myös isot juhlat. Mutta toisalta mietin onko järkevämpi ehkä jopa 1vkon päästä tehdä sen tapaminen. Kun 3vkon päästä työt, en halua juhlalla sekoittaa päätä vaan olla työkunnossa:|

jos läski ja helvetin ruma kelpaa bailuseuraksi

Ööö? Mitä sitten jos läski ja mitä sitten jos rumana itseä pidä? Mä en pidä ketä rumana, jokainen on kaunis omalla tavalla, mutta kauneuteen eteen yleensä töitä ihmiset tekee. En tiedä puhutko sä noin itsestä vai minusta. Mutta jos itsestä niin tottakai kelpaa, miksei kelpaa, jos minusta niin sun päätös käynkö mä....:)

• Tykkää
Reactions: newbie
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27622224:
Moooooi :) :hug:

Lähetään laivalle? :D

Moikka:D

Voidaan:) paitsi en paljon laivoista tykkää:D. Paitsi jos Viroon laivalle? Voidaan sielläkin käydä vaikka jossain yökerhossa ja sitten takas. Mutta haitaks, jos jotain 4-7 miestä on mukana:D toivottavasti ei enempää tai ei ole niin väliä, mietin vaan pärjämekö me kaikki :laugh: kun aina miehillä on jutut kun on kännissä tuntu, ettei jaksa kuunnella heh:D

Miten sulle muuten kuulu?:)

• Tykkää
Reactions: newbie
Moikka:D

Voidaan:) paitsi en paljon laivoista tykkää:D. Paitsi jos Viroon laivalle? Voidaan sielläkin käydä vaikka jossain yökerhossa ja sitten takas. Mutta haitaks, jos jotain 4-7 miestä on mukana:D toivottavasti ei enempää tai ei ole niin väliä, mietin vaan pärjämekö me kaikki :laugh: kun aina miehillä on jutut kun on kännissä tuntu, ettei jaksa kuunnella heh:D

Miten sulle muuten kuulu?:)

Eiku mä ajattelin nyt lähteä, Turusta-Tukholmaan :D
Miehet on vähän sellasia, toisinaan :laugh:

Ihan hyvää mulle :) Mitäs sulle?

Yhteistyössä