olen niin onnellinen, kun mun ei tarvii

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
vainota ketään täällä palstalla. kuten tää yksi harmaa tekee. eikä elävässä elämässäkään tarvii vainota ketään. vaan voin elää onnellista elämää ystävien ja rakkaideni kanssa.
tää harmaa ilmeisesti luulee saavansa pahoitettua mun mielen kirjoituksillaan. mutta ihan on väärässä. ei ne vaikuta minuun mitenkään. ihan hyvä jos joku saa kirjoituksillaan lohtua itselleen. mutta varmaan parempaa apua sais jostain ammattiauttajalta.

• Tykkää
Reactions: diogenes57
vainota ketään täällä palstalla. kuten tää yksi harmaa tekee. eikä elävässä elämässäkään tarvii vainota ketään. vaan voin elää onnellista elämää ystävien ja rakkaideni kanssa.
tää harmaa ilmeisesti luulee saavansa pahoitettua mun mielen kirjoituksillaan. mutta ihan on väärässä. ei ne vaikuta minuun mitenkään. ihan hyvä jos joku saa kirjoituksillaan lohtua itselleen. mutta varmaan parempaa apua sais jostain ammattiauttajalta.
(y)

Älä ole moksiskaan mainitsemasi kiusankappaleen typeryyksistä. Hän vaikuttaa hyvin yksinkertaiselta tyypiltä.
Mukava kun nostat lehtijuttuja esille. En ole vielä selannut nettiä. Kuuntelen radiota ja täytin Me Naiset sanaristikkoa. Muutama sana pitää hakea netistä. Paljon veneilusanastoa. Laskukansi sanasta ei tule mitään mieleen.

ei sotesuomessa pääse päälääkäriin mutta palstalle voi aina tulla kertomaan murheistaan ja täällä saa sympatiaa ja jaxuhaleja

Älä ole moksiskaan mainitsemasi kiusankappaleen typeryyksistä. Hän vaikuttaa hyvin yksinkertaiselta tyypiltä.
Mukava kun nostat lehtijuttuja esille. En ole vielä selannut nettiä. Kuuntelen radiota ja täytin Me Naiset sanaristikkoa. Muutama sana pitää hakea netistä. Paljon veneilusanastoa. Laskukansi sanasta ei tule mitään mieleen.
mulla ei näy is joten täytyy kysyä muilta mitä siinä oli😂

Mukava kun nostat lehtijuttuja esille. En ole vielä selannut nettiä. Kuuntelen radiota ja täytin Me Naiset sanaristikkoa. Muutama sana pitää hakea netistä. Paljon veneilysanastoa. Laskukansi sanasta ei tule mitään mieleen.
Ristikon sana on klahvi.
Linkissäni mielenkiintoinen uutinen. Olen huomannut jutun pariskunnan kauan sitten kauppatorin kauppahallissa, jossa heillä oli putiikki. Tykkään Italiasta, mutta muutosta sinne en haaveile.

Kotiliesi: Sikke Sumari jättää Suomen – tässä syy
https://www.is.fi/viihde/art-2000010290152.html

Yhteistyössä