S
"Salla"
Vieras
Kevät meni mainiosti ja sain painoa alas. Pääsin jo melkein 80 kiloon, kunnes alkoi kesä. Lipsahduksia alkoi tulla ja nyt karkki ja sokeri kaikessa muodossa maistuu taas ihan liian hyvin! Olen tunnesyöjä! Syön makeaa iloon ja suruun. =/ Saan painoa helposti alas niin halutessani, mutta kaikki jämähtää aina muutamaa kiloa ennen tavoitetta ja sitten ropistaan taas takaisin lujaa kyytiä. Tuttavapiiristä ei löydy ketää, ketä haluaisi kanssani laihduttaa ja minulle ryhmän tuki on laihdutuksessa erittäin tärkeää! Tällä hetkellä en edes uskalla mennä vaakaan, koska tiedän että itku tulisi. Pitäisi ehkä mennä, jotta voisin taas herätä siihen, kuinka paljon olen massaa saanut ympärilleni taas kesän aikana. Haluaisin niin kovasti olla normaalipainoinen!!! Harrastan Zumbaa kahdesti viikossa ja nyt ajattelin aloittaa vielä Pilateksen tai BodyStepin. Lisäksi yritän käydä lenkillä muina päivinä. Tosin lenkitkin jäivät kesällä vähemmälle. =/ Pitääkö mun kohta kävellä lääkärin pakeille vai millä ihmeellä saan tämän syömisen loppumaan ja saisin edes tämän vatsan pois??? (Pituutta mulla on 176 cm ja painoa varmaan taas jo yli 85 kilon. ) Miten te muut laihdutatte?? Karppaamalla olen aina onnistunut hyvin, mutta se itsekuri...kun se on niin vaikeaa! =/ Antakaa mulle hyviä neuvoja hoikempaan tulevaisuuteen!