Heräsin ja katsoin kellon oli 10.32, autossa olin jo 10.35
kukaan muu pystyy noin nukkua viimeisen asti ja 2-3ssa minutissa olla jo valmis
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Et tainnut pestä hampaita? :x
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Heräsin ja katsoin kellon oli 10.32, autossa olin jo 10.35kukaan muu pystyy noin nukkua viimeisen asti ja 2-3ssa minutissa olla jo valmis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko lapsesi eskari jo alkanut?miten nuorempi suhtautuu,kun isosisko ei olekkaan koko ajan paikalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Heräsin ja katsoin kellon oli 10.32, autossa olin jo 10.35kukaan muu pystyy noin nukkua viimeisen asti ja 2-3ssa minutissa olla jo valmis
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Heräsin ja katsoin kellon oli 10.32, autossa olin jo 10.35kukaan muu pystyy noin nukkua viimeisen asti ja 2-3ssa minutissa olla jo valmis
Olen tatuoitu jätkä!
ei, eilen jopa oli niin että kesti kauan kun sain sen pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Heräsin ja katsoin kellon oli 10.32, autossa olin jo 10.35kukaan muu pystyy noin nukkua viimeisen asti ja 2-3ssa minutissa olla jo valmis
Olen tatuoitu jätkä!
ei, eilen jopa oli niin että kesti kauan kun sain sen pois![]()
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:3 minuutissa pesit hampaat, luultavasti kävit vessassa, kävit suihkussa ja puit?
Multa onnistuu minuutissa kahdessa aamupissat ja vaatteet päälle ja autoon pääsy, mutta hampaat jää pesemättä ja suihkuttelut ottamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:3 minuutissa pesit hampaat, luultavasti kävit vessassa, kävit suihkussa ja puit?
Multa onnistuu minuutissa kahdessa aamupissat ja vaatteet päälle ja autoon pääsy, mutta hampaat jää pesemättä ja suihkuttelut ottamatta.
olen ehtinyt kaikki, pesu noin 5-10sek, hampaiden pesu noin 30sek ja pukeutuminen ja autoon lentäminen vaan, hiukset ihan sama miten on, laitoin vaan autossa kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:3 minuutissa pesit hampaat, luultavasti kävit vessassa, kävit suihkussa ja puit?
olen ehtinyt kaikki, pesu noin 5-10sek, hampaiden pesu noin 30sek ja pukeutuminen ja autoon lentäminen vaan, hiukset ihan sama miten on, laitoin vaan autossa kiinni
pesu 5-10 sek? Mieti nyt itsekin, ei tuossa ajassa peseytymään ehdi...
Tämä nyt vaan ei voi pitää paikkaansa.