olen niin kyllästynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
Tähän mahaan!!!!!!! Ennen raskautta painoin 45kg, raskauden lopussa 60kg, synnäriltä tullessa 55kg, toista lasta aloin odottaa noilla kiloilla vuoden päästä ja raskauden lopussa painoin jälleen 60kg ja synnäriltä tullessa taas 55. Olen 155cm ja painan edelleen 2v synnytyksestä 55kg. Kaikki mahassa ja reisissä, ennen pystyin syömään mitä vaan. Nyt tuntuu että vaikken syö mitään niin paino pysyy ja välillä jopa nousee hiukan! Syön yhden lämpimän aterian ja aamu+iltapalaksi tyyliin leivän/jogurtin. Minulla ei ole varaa mässäillä, syön ihan tavallista ruokaa ja juon vettä tai maitoa. Juon paljon kahvia ja poltan. Mutta syön puolet vähemmän kuin mitä ennen, liikun aika vähän myönnän sen. Mutta kaikki silti hakee että ei liikunnalla laihduttaa vaan ruokavaliolla. No miksi virassa minä en laihduttaa, yhtään????. Olin joskus 2vk pelkällä omena päivässä dietillä ja elimistö meni säästöliekille. Mutta sinä aikana nälän tunne väheni radikaalisti ja nykyään syön siis noiden aamu+ilta palan lisäksi yhden, joskus harvoin 2 lämmintä ateriaa pv. Esim 5 lihapullaa ja yksi iso peruna. Tai lautasellinen 2,5dl hernekeittoa. Makaronia n2dl ja 3nakkia. Tai dl annos lasagnee. 1dl riisiä ja jauhelihapihvi. Lisäksi aika usein muutama kirsikkatomaatti/maissia kourallinen . Tai harvoin leipä keiton kanssa jossa margariinia ja kinkku. Ja vettä/maito. Kerran/pari kuussa pulla jos joku tuo niitä.

Tiedän ettei ruokani ole kovin ravitsevaa, helppoa kylläkin! En jaksa perehtyä mihinkää acaii marjoihin mutta silti. Kuluvan myös vähän, ainoa liikunta on siivous ja leikkiminen. Heh. Vatsani on varmaan 90cm. Hyi. En halua näyttää tissittömältä valaalta 23v. Ja juu olen ennenkin kirjoittanut tästä, mutta nyt olen oikeasti skarpannut ja pienentänyt kunnolla annoskokoa. Mielestäni n2dl ruokaa päivässä ei pitäisi olla edes sohvaperunalle liikaa. Ihan tavallista ruokaa muutkin voi syödä, miksi minä en :/ haluan vaan ettei kaikki pursua ja syödä oikein! :) kiitos!

Yhteistyössä