vieras
Mulla on jotenkin käsitys hämärtynyt isovanhemmista kun omat vanhempani ovat aivan erilaisia kuin joskus heidän kuvittelin olevan kun minulla on lapsia. Muistan omia lapsuuskesiä joita vietin mummolassa. Ne ovat niin rakkaita muistoja ja haluaisin omien lasteni kokevan sen saman.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mäkin oisin mukana Voitais yhdessä grillailla ja parantaa maailmaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin heti mukana. Tuntuu vaan niin pahalta, kun mun vanhemmat asuu naapurissa ja miehen kilometrin päässä niin miksi eivät koskaan katsoisi lasten perään että mekin pääsisimme vaikka vain kahville. Tiedän, että isovanhemmilla ei ole hoitovastuuta enkä sitä tarkoitakkaan vaan sitä, että ottaisivat joskus lapsen luokseen ilman mitään syytä ja antaisivat lapselle aikaa. Meillä on vielä talonrakennus kesken ja yksin sitten lasten kanssa ollaan aina.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:#haaveilee# huoh! itkuhan tässä taas tuli...Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Grillailla, parantaa maailmaa, jutella mukavia... *huoks* No, tehdään noita miehen kanssa kaksin. Vaikka ei se ole sama asia. Jotenkin kuitenkin lohdullista tietää että on muitakin tälläisiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuttu tunne. Ei ole mullakaan sellaista ystävää jonka kanssa voitaisiin lähteä perheiden kesken jonnekkin. Joskus olisi niiiiiiiin kiva saada viettää aikaa jossain kodin ulkopuolella, esim. mökillä, jonkun ystäväperheen kanssa.
meidän pitää varmaan perustaa #yksinäisten perheiden kerho-ilman tukiverkkoa#
Meilläkin on isovanhemmat lähellä. Muutaman kilometrin päässä, ja kaikilla on autot.
Sitä juuri kaipaisin, että lapset saisivat isovanhemmilta sitä aikaa..... Isovanhemmat kun ovat rikkaus kumminkin. Mutta en tiedä sitten...jos he eivät koskaan tee mitään pienten kanssa.