[QUOTE="Vierailija";29579761]Juu älä ihmeessä laihuta, päinvastoin muutama kilo lisää ei tunnu missään eikä enää edes näy!
Ei se mitään, että sinulla paikat hajoaa, ethän käytä julkista terveydenhuoltoa sitten hyväksesi, ettei veronmaksajat kustanna kilojasi?
Ei se mitään, jos et jaksa tehdä mitään. Urheilu on tuskaa, ei se mitään ettet jaksa pelata jalkapalloa lastesi kanssa ja muuten touhuta kaikenlaista.
Ei se mitään, että annat lapsillesi paskaa esimerkkiä ja kannustat heitäkin huonoihin elämäntapoihin.
Ei se mitään, että kuolet nuorena.
Ei se mitään, että viet joka paikassa puolentoista ihmisen tilan.
Se on hyvä, että on muotoja, mieskin voi panna vaikka käsitaipeisiin, kun on tarpeeksi massaa!
Ja hyvä että näytätkin rumalta, niin muut kaunistuvat vierelläsi.
Hei oikeesti? Miksei oma terveys ja jaksaminen kiinnosta?[/QUOTE]
Nyt kyllä pittää kommentoija nauraen sinulle!
Arvooppa mitä. Minä olen 49v, aina ollut reilusti ylipainoinen. Siis olen 170cm ja 130kg nytkin.
Ei ole paikkoja hajonnut, ainakaan vielä.
Väärin, kun pelasin lasteni kanssa pesäpalloa ja koripalloa niin lapsen ne ennemmin väsyi kuin minä. Urheilu ei ole ollut minulle koskaan tuskaa.
Juu, varmasti olen antanut paskaa esimerkkiä. Minulla on 5 lasta ja yksikään ei ole ylipainoinen, tai yksi ehkä hieman, taisi olla 5kg liikaa?
No jos nyt kuolen niin kuolenko nuorena?
No eipä tarvitse istua sinun kaltaisesi vieressä.
Oudot käsivarsi fantasiat sinulla, ei meillä ole noin tehty? Pittääkin kokkeilla!
Hmm ja tuo vika.. En tiedä, ei kukaan ole minua rumaksi sanonut, päin vastoin.