Olen muuttunut rumaksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruma

Vieras
Niin masentavaa. Olen 36-v. ja nyt sitä huomaa, miten ruma olenkaan. Ilman meikkiä näytän ihan kamalalta, jotenkin vaan niin väsyneeltä ja epänaiselliselta. Nuorempana olin ihan nättipiirteinen, joskin vaaleana tarvitsisi vähänväriä naamaan silloinkin. Nyt en tiedä, mitä oikein teen. Meikattuna ja tukka laitettuna olen taas kaunis, mutta harmittaa miksi en voi olla niitä, jotka näyttävät nätiltä ilan meikkiäkin tai ihan vaan pienellä ehostuksella. Mun on aina laitettava kulmat, luomiväriä, yms. että saa silmät esiin värittömästä naamasta. Hillitysti silti meikkaan, ei siis mitään bilemeikkiä tms.

Ja joskus se meikkikään ei auta. Minulla on pitkät hiukset ja olisi kiva pitää niitä auki, koska ovat aika hienot, mutta jos hiukset ovat auki, ne jotenkin saavat naamankin näyttämään valahtaneelta. En tajua! Onko tää vaan ikääntymistä nyt sitten? Yksi ongelma on ihon epätasaisuuskin, eli on pakko käyttää meikkivoidetta.

Aina pitää olla laittautunut tai näytän rumalta. Laittautuneena näytän taas kauniilta ja pirteältä, mutta ilman meikkiä näytän kamalalta.

Ja laihduttaminen tms ei auta. Olen jo nyt hoikka.

No ei se ole kivaa olla täältä toisesta ääripäästäkään, kulmakarvat ovat paksut ja tummat, jotka on pakko nyppiä joka helvetin aamu koska rehottavat muuten holtittomaks ja mustat karvat paistaa kuin Naantalin aurinko vaaleasta naamasta. Mulla on myös viikset.

Sulla onneksi meikki auttaa. Itse olen kasvonpiireiltäni ruma eikä siihen auta mikään. Olematonta leukaa ei saa isommaksi (suuri ylipurenta), joten kasvot on lättänät. Silmäluomet roikkuu (sukuvika) ja suupielet menee alaspäin, joten näytän tahtomattani kyllästyneen äkäiseltä, vaikka olen 30-vuotias. Leukaleikkaus, jossa alaleukaa siirrettäisiin eteenpäin, olisi yksi vaihtoehto, mutta en ole sellaiseen uskaltautunut. Nykyään ajattelen, että jos en jollekin kelpaa näin, niin ei voi mitään :D

Minä taas olen onnellinen siitä, että saan itseni edes meikkaamalla ja laittautumalla kauniiksi. Naturellina olen ruma. Tosin vaikeammaksi homma menee kokoajan iän myötä. Olen kohta 44 v ja kohta ei varmaan auta enää edes ehostaminenkaan.

Eivät mallitkaan yleensä ole kauniita meikittöminä. Vain harva ihminen on niin onnekas, että on hehkeä täysin naturellina.

Yhteistyössä