Olen miettinyt, seksiasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun olen harrastanut seksiä noin 20 miehen kanssa. En ole nauttinut seksistä kuin muutaman kanssa.

En heidänkään kanssa ensimmäisillä kerroilla, mutta sitten jatkossa. Siitä on sitten kehittynyt suhde.

Olen tullut siihen tulokseen, että ainakin minun tarvitsee tuntea seksikumppanini hyvin. Ja minun täytyy olla rakastunut, että seksi tuntuu hyvältä.

Kun rakkaus on loppunut/vähentynyt, en ole enää nauttinut seksistä heidänkään kanssaan.

Onko muita tälläisiä? En siis nauti seksistä jos en tunne ja rakasta miestä. Ajattelin vaan kysyä, että onko tämä miten yleistä naisten keskuudessa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tarvitsen vain ison kipinän. Rakkaus sitten erikseen, mielellään tietysti kipinän kanssa! :D

Mulle ei oikein tuo kipinäkään riitä. Tosin voi olla, etten ole mitään isoa kipinää koskaan tuntenutkaan. Aika harvoin ihastun päätä pahkaa.

Meillä leikkasi yhteen miehen kanssa kun syöksyttiin vällyjen väliin heti ekalla tapaamisella. Kyllä, en ole ikinä ennen saanut isoa O:ta miehen kanssa samaan aikaan mutta silloin sain. Ekalla kerralla. Ennen en edes ihmeemmin nauttinut jossen tuntenut partneria paremmin ja tuntenut oloa turvalliseksi tämän seurassa. Se oli minulle ainakin merkki, että tästä täytyy pitää kiinni :D Ja vaikka tässä on ollut vuosien varrella suvantojakin kun arjen harmaassa raadannassa halut vähentynyt kummallakin välillä, niin silti nautin aina. Siihen touhuun ryhtyminen on vaan välillä väsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sulle on sit sattunut taitamattomia rakastajia. kyllä mä rakastelen sellasen kans jota en rakasta, mut kun se vaan on niin hyvä RAKASTELIJA

Voi olla, kaikki ne kakskyt miestä.

Joo, sulla on vissiin vaan huono miesmaku :D

Se on kyllä huomattu. Useat sellaisia pelimiehiä. Ihme et on sitten naisia riittänyt, vaikka ovat taitamattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Rakastumisen tunne on eri asia kuin rakkaus tai rakastaminen.

Ihan kun en tiennyt.

Höh... ei silti tarvitse sarkasmia vääntää.

Se on minun lajini ;)

Mutta siis, joku puhui "kipinästä" ja siihen tuon rinnastan. Eli ei ole ainakaan kaikille tarpeellista rakastaa partneria voidakseen nauttia, riittää, että on rakastunut. Joko partneriin, rakastumiseen tai ajatukseen seksistä... tai johonkin juuri sillä hetkellä.

Mulla taas on silleen, että suurimman osan kanssa seksi ei tunnu miltään. 2 miestä elämässäni oon kohdannut, joiden kanssa natsasi sillä saralla, ja joita voin sanoa todella halunneeni. Valitettavasti sitten muissa asioissa kumpikin näistä oli täysin parisuhteeseen kelpaamattomia. Niiden kenenkään muun kanssa pitkissä parisuhteissakaan ei seksi ole mua kiinnostanut kuin ehkä alkuhuumassa pikkuisen. Olen kyllä saattanut olla tosi ihastunut, miehen kanssa hyvä olla, mutten silti halua häntä.

Yritän tässä sitten nyt taas opetella haluamaan yhtä muuten ihanaa miestä, jossa on vaan semmoinen vika, että mitään kipinää en tunne häntä kohtaan. Ja samaan aikaan unohtaa yhden, jonka kanssa kipinöi, mutta jolta yhtään mitään muuta en sitten haluaisikaan tai jota muuten en tahtoisi elämääni. Sen varaan en elämääni uskalla laittaa, että löytyis joku, joka olis sekä ihana että herättäis sen kipinän. Yhtä ainutta semmoista ihmistä kun en ole eläissäni tähän mennessä vielä tavannut.

Todella vittumoista. Olkaa onnellisia te, jotka pystytte tosissaan haluamaan miehiä, jotka ovat teille kumppaniainesta.

Mulla taas on silleen, että suurimman osan kanssa seksi ei tunnu miltään. 2 miestä elämässäni oon kohdannut, joiden kanssa natsasi sillä saralla, ja joita voin sanoa todella halunneeni. Valitettavasti sitten muissa asioissa kumpikin näistä oli täysin parisuhteeseen kelpaamattomia. Niiden kenenkään muun kanssa pitkissä parisuhteissakaan ei seksi ole mua kiinnostanut kuin ehkä alkuhuumassa pikkuisen. Olen kyllä saattanut olla tosi ihastunut, miehen kanssa hyvä olla, mutten silti halua häntä.

Yritän tässä sitten nyt taas opetella haluamaan yhtä muuten ihanaa miestä, jossa on vaan semmoinen vika, että mitään kipinää en tunne häntä kohtaan. Ja samaan aikaan unohtaa yhden, jonka kanssa kipinöi, mutta jolta yhtään mitään muuta en sitten haluaisikaan tai jota muuten en tahtoisi elämääni. Sen varaan en elämääni uskalla laittaa, että löytyis joku, joka olis sekä ihana että herättäis sen kipinän. Yhtä ainutta semmoista ihmistä kun en ole eläissäni tähän mennessä vielä tavannut.

Todella vittumoista. Olkaa onnellisia te, jotka pystytte tosissaan haluamaan miehiä, jotka ovat teille kumppaniainesta.

Minäkään en oikein halua miehiä. Sitten olen huomannut, että jos mies on komea/hyvännäköinen, niin se usein vähentää halukkuuttani. Joo, tiedän kuulostaa kummalliselta. En kyllä halua rumaakaan miestä. Nämä miehet ketä olen halunnut, ovat olleet hieman persoonallisen näköisiä. En tiedä mihin heissä rakastuin. Seksi heidän kanssaan ei ole ollut mitään hirveän erikoista, mutta se on tuntunut hyvältä. Taidan olla hieman hukassa seksuaalisuuteni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä en osaa enkä halua erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan. Irtosuhteet ovat täysin periaatteideni vastaisia.

No toivottavasti osaat.. Vai etkö rakasta yhtään ketään muuta kuin miestäsi?

Tarkoitan romanttista rakkautta. =)

Onko tää kuvitelmaa vai onko sulla jo poikaystävä?

Yhteistyössä