Auttakaa, erotako vai ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuppi yli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuppi yli

Vieras
Takana 16 vuotta yhteiseloa. Vuosiin emme ole suudelleet saati olleet yhdynnässä. Mies joskus halaa minua isällisesti, minä en ole enää vuosiin.

Seksiä oli kolmisen votta sitten viimeksi. Se oli aktina ihan jees. Tunnepuolella se ei kuitenkaan tunnu missään. Mietin samalla seksifantasioita, että saan. En siis todellakaan koskaan nauti juuri miehestäni, vaan seksistä seksinä. En halua katsoa häntä silmiin, olen vaivautunut. Häneltä ei voi ottaa suihin, koska hän kokee sen minua alistavana, mitä se ei minun mielestäni todellakaan olisi.

Nyt olen rakastellut / nainut / pannut kahden miehen kanssa. Ja sepä se vasta olikin ihanaa, luonnollista ja kiihottavaa. En tiennyt, miten luonnollista seksi voi olla. Kiitos elämälle, että sain sen kokea. Joten turha moralisoida. Nautin puhtaalla omalla tunnolla. Koskaan ei ole ollut miehen kanssa sellaista, ei edes teininä alkuaikoina.

Voiko tällä liitolla olla jatkoa? Siis seksin saralla pitäisi mennä vuosia kestävään seksiterapiaan, vähintään. Tai sitten vaan tyytyä pantavaksi joskus. Ongelma on tietty siinäkin, että mies haluaisi mminun haluavan häntä. Voinko minä opetella haluamaan? Ei ole kyse siitä, että palautettaisiin upea seksielämä, koska sitä ei koskaan ollutkaan.

Mitä ihmettä minä teen?

Joo, lapsia on pari kouluikäistä. Kommunikaatiomme pelaa. Arki sujuu. En vain rakasta miestäni puolisona. Hänkään ei ole pannut tikkua ristiin seksittömyyden takia vuosiin. Ei edes ehdottele, on siis aivan haluton. Ei käy vieraissa.

Nyt on nimittäin kuppi läikähtänyt yli. Ei näin voi jatkua.

turhaan sä täältä kyselet, itse teet päätökses, jos ei tunnu hyvältä ja asiaa ei voida ratkaista, älä tuhlaa elämääsi tyhjänpäiväiseen vaan erotkaa ystävinä

Mä kyllä pysyisin toimivassa liitossa ja kävisin panemassa muita. Jos homma kerran muuten toimii aviomiehen kanssa, niin turha sitä sitten on lähteä muita miehiä enempää vonkaamaan. Saat kaiken kun pysyt liitossasi, mutta jos lähdet, tuskin löydät toimivaa arkea näiden panojes kanssa.

juu, mä oikeasti mietin vakavissani tuota, että pysyisin tässä lasten takia ja kävisin aina aika ajoin panemassa muita.

Oisko kokemusta, toimiiko? Mies ei suostu tähän. Minä taas suostuisin miehenkin osalta, mutta hän ei koe tarvetta käydä naisissa.

Jos vaan härskisti alkais käydä vieraissa. Hmm. Ennen olisin tuominnut itseni suurin piirtein narun jatkoksi, mutta ajatus alkaa tuntua tosi kiinnostavalta ja ei ollenkaan pahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja totuus ja elämä:
Mä kyllä pysyisin toimivassa liitossa ja kävisin panemassa muita. Jos homma kerran muuten toimii aviomiehen kanssa, niin turha sitä sitten on lähteä muita miehiä enempää vonkaamaan. Saat kaiken kun pysyt liitossasi, mutta jos lähdet, tuskin löydät toimivaa arkea näiden panojes kanssa.

Toimiva liitto= käy panemassa muita?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu, mä oikeasti mietin vakavissani tuota, että pysyisin tässä lasten takia ja kävisin aina aika ajoin panemassa muita.

Oisko kokemusta, toimiiko? Mies ei suostu tähän. Minä taas suostuisin miehenkin osalta, mutta hän ei koe tarvetta käydä naisissa.

Jos vaan härskisti alkais käydä vieraissa. Hmm. Ennen olisin tuominnut itseni suurin piirtein narun jatkoksi, mutta ajatus alkaa tuntua tosi kiinnostavalta ja ei ollenkaan pahalta.

ei kokemusta mutta kuulostaa erittäin houkuttelevalta ajatukselta. Tai no minä olen eropäätöksen jo tehnyt, mies pyytää jatko aikaa....
Pitäiskö ehdottaa et saa jos saan itse kulkea ja mennä miten tahdon, kenen kanssa tahdon.... :D

Jos pystytte sopuisaan eroon, eikä lapset kärsi, niin minä eroaisin. En näkisi mitään syytä elää parisuhteessa jossa ei ole parisuhdetta. Tehän olette "vain" ystäviä, tai kämppiksiä, jotka kantavat vastuuta lapsista.
En haluaisi elää liitossa, josta puuttuisi jotain niin oleellista kuin seksi. Kolme vuotta?? Herrajumala.

Ensin sinun pitää opetella uudestaan kunnioittamaan ja arvostamaan miestäsi. Sitten vasta tulee läheisyyden ja seksin uudelleen harjoittelun vuoro. Viljele mielessäsi hyviä asioita miehestäsi ja sulje mielesi ovet muilta maailman miehiltä. Keskity vain häneen.

Vaatii aikaa ja paljon vaivaa, mutta varmasti huomaat taas joku päivä rakastavasi häntä. Älä eroa.

Yhteistyössä