Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Ei tiskikone voi olla ekologisempi, ikinä. Sen valmistus kuluttaa törkeästi energiaa ja sen lisäksi joka taloudessa pitää olla se allas kuitenkin ja tiskiharja. Vaikka se vähän vähemmän kuluttaisi vettä niin sen pesuaineet ovat törkeän vahvoja verrattuna käsitisiaineeseen.
Jos verrataan kokonaisympäristövaikutuksia niin kone häviää 100-0.
Pitäis tiskata monta kertaa päivässä, koska tiskipöydältä loppuis muuten tila ja juoksevalla vedellä huuhdellaan, koska ei ole kiva syödä astoista, joissa on saippuuaa ja jos on saippua vati ja puhtaanveden vati, niin parin astian jälkeen sen puhtaan veden vatin pinnalla kelluu kyllä saippuaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:Montako kertaa päivässä tiskaatte käsin, jos 2-3 kertaa tiskaa kyllä sitä vettä ja sähköä kuluu ja pesuainetta. Tiskone ei välttämättä ole päällä joka päivä.
Miks pitäis tiskata käsin monta kertaa päivässä? Miksi kukaan huuhtelisi juoksevan veden alla?
Alkuperäinen kirjoittaja tinqu:mä oon tässä joutunut tiskaamaan käsin kun kone rikki. Kone vie vähemmän vettä mutta sähköö kuluu jonkun verran. Koneen käyttämän lämpötilan voi pienentää joten säästö sekin. Käsin kun tiskaa menee väkisinkin enemmän vettä vaikka kuinka käyttäs huuhteluun allasta eikä valuta suoraa hanasta. SÄhköö ei kulu varsinaiseen pesemiseen.. Kaloreita sen sijaan kuluu joka on yleensä ihan positiivista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:Montako kertaa päivässä tiskaatte käsin, jos 2-3 kertaa tiskaa kyllä sitä vettä ja sähköä kuluu ja pesuainetta. Tiskone ei välttämättä ole päällä joka päivä.
kyllä meilä tiskikone oli AINKIN kerran päiväsä päällä ja kone pesi nii huonosti, että piti asitat kertaalleen PESTÄ enen keoneesen laittoa.[/]
aj väitän etä osaan huuhtoa niin että vettä kuluu tosi vähän.
Mulla on pesuaineena sitä ekopesuainetta, mitä oli priamassa myynnissä, oli halvempaa kuin fairy ja tulle IHAN YHTÄ PUHDASTA.
ja kun tiskaan käsin pesen 2-3 kerta päivässä. Pesuna aikana eit arvitse vettä vaihtaa kertakaan kun on jokinen huuhtonut lautasensa ruan jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:Montako kertaa päivässä tiskaatte käsin, jos 2-3 kertaa tiskaa kyllä sitä vettä ja sähköä kuluu ja pesuainetta. Tiskone ei välttämättä ole päällä joka päivä.
kyllä meilä tiskikone oli AINKIN kerran päiväsä päällä ja kone pesi nii huonosti, että piti asitat kertaalleen PESTÄ enen keoneesen laittoa.[/]
aj väitän etä osaan huuhtoa niin että vettä kuluu tosi vähän.
Mulla on pesuaineena sitä ekopesuainetta, mitä oli priamassa myynnissä, oli halvempaa kuin fairy ja tulle IHAN YHTÄ PUHDASTA.
ja kun tiskaan käsin pesen 2-3 kerta päivässä. Pesuna aikana eit arvitse vettä vaihtaa kertakaan kun on jokinen huuhtonut lautasensa ruan jälkeen.
No sitten teillä on paska pesukone.
2-3 käsitiskiä + jokaisen astian huuhtelu ennen pesua ja jälkeen pesun - varmasti ekologisempaa kunnollisella koneella.