Alkuperäinen kirjoittaja sekamelska:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mä en vaan kyllä ymmärrä, että aikuiselle ihmiselle täytyy ruveta ettimään kavereitaAlkuperäinen kirjoittaja sekamelska:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja sekamelska:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Sinä et sitten ole varmastikkaan auttanut miestäsi kavereita hankkimaan.
Millä mä autan sitä hankkimaan kavereita...?? :O
Mennään tonne torille seisomaan ja pidetään kylttiä, että kuka lähtis kaveriksi aikuiselle miehelle tositarkoituksella.
Ei sullakaan ihan kaikki kotona. tarttis itte koittaa aikuisen äijän hommata kaverei... ei ne oven taaksekaan tuu
Päivän paras![]()
![]()
No joo.. noin mä ymmärsin ton yhen vinkist, et tarttis noin tehdä.. voi jeesus!!
:headwall: :headwall: . Ei vaan ymmärrä ei. Onko se niin, että ensin äiti huolehtii pikkuisistaan ja sen jälkeen tarttee vaimojenkin ruveta paapomaan ja ettimään kavereita :xmas: .
Juu näin aika moni näköjää ajattelee... pitäis hoitaa koti, itsensä, lapsensa, ja siinä sivussa sitten pitää miehen sosiaalisii taitoja yllä.. hommata sillem kavereita.. pitäisköhän se viedä päiväkotiin, ku sieltähän saa uusia ystäviä..??
Mun tarttis saada kelasta se toinenkin lapsilisä... ei toi 100e riitä kyllä noiden kahden tarpeisiin.
Oikeesti....harkitsehan sitä lääkitystä vielä. tulee kyllä kohdallasi ihan joku muu diagnoosi mieleen kuin masennus