Mieheni on niin saamaton että olen vakavissani jo miettinyt eroa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä latasin aikoinaan kaiken miehen jättämän roinan kalsareista, aina tiskipöydälle jääneeseen jogurttipurkkiin pahvilaatikkoon.Joka päivä lisäsin sen levälle jättämät tavarat sen omaan pahvilootaan.;)

No toivottavasti kasvatat sitä seuraava sukupolvea tavoille. Pojat tekemään töitä, huolehtimaan pienemmistään pesemään vessaa, tiskejä, pyykkejä, ruoanlaittoa ja kadulla riehumiset pois. pojille sama kuri ja samat vaatimukset kuin tytöillä on.

Tutkimusten mukaan tyttöjä kuritetaan enemmän vaikka käyttäytyisivät rauhallisemmin ja kohteliaamin muita kohtaan. Eli kasvatuksesta on kyse. Pojat paapotaan ja lellitäään eikä vaadita toisten huomioon ottamista tai toisistakin vastuun kantamista, puhumattakaan että pojilta vaadittaisiin sama mitä tulee omista asioista edeshuolehtimiseen. Koulu, jne.

Eli jos koulusta tulee viestiä että poikanne häiriköi, heti harrastukset loppu ja poika tekemään kaikki kotityöt kotona ja kavereiden tapaamiset poi. Ryhtiliike tähän suomen maahan. Yh-äitejä ei tarvita lisää. Pojille kuri suomessakin.
Kovaääninen sana tai ruma sana pojalta jonka kuulet, ja puutu vaikka et tuntisi. Kuria suomen pojile!

noin oli meilläkin... Erosin, kyllä helpotti. Nyt on tainnut jo exällekin tulla selväksi että ihan tosissaan vaatii jonkun tekemää työtä, että tiskit puhdistuu ja pyykit ilmestyy puhtaina kaappiin ja asunto pysyy siistinä. Muistanpa nyt itse sitten kasvattaa poikani toisin.

Ihme nillitystä akoilta. Jumala loi naisen pitämään kodista ja lapsista huolta, joten hoitakaa ne hommat jotka parhaiten osaatte ja antakaa miehenne keskittyä siihen tärkeimpään eli työhön.

Yhteistyössä