?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dfg:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies on ilmoittanut, että ei ole kiinnostunut jatkamaan suhdettamme. Meillä kaksi lasta, 5- ja 2-vuotiaat. Jaamme huoltajuuden puoliksi, kun mies muuttaa pois. Muutto ei tapahdu ihan heti, koska on niin paljon käytännön asioita hoidettavana, mm. asuntolainakuviot.
Itse olen äärettömän rakastunut mieheeni.
Pitäiskö mun hampaat irvessä lähteä etsimään jotain uutta miestä, jotta välttyisin romahdukselta, kun ero viimein koittaa? Vai mitä v*ttua mun pitäis tehdä?! Haluaisin säilyä selväjärkisenä.
Onpas sulla paska mies!
Ei se kyllä oo, ja sehän tässä paskimmalta tuntuukin.![]()
Mies, jolla on kaksi pientä lasta ja joka "ei ole kiinnostunut jatkamaan suhdetta" eli EI OLE KIINNOSTUNUT OLEMAAN ENÄÄ LASTENSA ISÄ, on paska jätkä! Täysin vastuuntunnoton, selkärangaton luuseri.
Öhh, nyt en oikein ymmärrä. Hän ottaa 50 % huoltajuuden, enempää hän ei eron koittaessa voisi saadakaan, vaikka haluaisi, koska itse en halua hänelle luovuttaa koko huoltajuutta.
Käsittääkseni nykypäivänä ihmiset eivät pysy avioliitossa / avoliitossa pelkästään lasten takia. Tai ehkä jotkut. Mielestäni lapset eivät yksinään riitä syyksi huonon parisuhteen jatkamiselle.
Varmastikaan todellisuus ei ole se, että voi sanoa, että mies vain paskapää on jos ei lapsiaan hylkää. Tajuan kyllä nimimerkin 44 pontin siinä, että oikeastaan irrottautumisessa auttaa se viha juuri.
Ihmiseen kuuluu myös vihan tunteet ja avuksi ne voi juuri ottaa kohtuudella sellaisissa tilanteissa kuin sinä olet. Vihan avulla kykenee irrottautumaan jos se ei muuten onnistu. Vihasta saa voimaa rakentaa uutta omaa elämää. vihaan ei kannata jäädä, mutta se voi auttaa.
Miehesi ei varmaan ole hirviö, mutta ons inulla oiekasti aihetta olla vihainen. Tämä yksi nimerkki haluasi selvästi tukea sinua. se on ikiaikainen keino irrottautua ja tukea..".onpa paska mies, saat kyllä paremman.." jos jäät lillumaan yliymmärtämiseen olet helposti voimaton..
Joku sentään ymmärtää nenäänsä pitemmälle!
Nämä muut täällä keskittyvät lähinnä haukkumaan ja vihaamaan äiti 44:ää kun jostain syystä eivät uskalla tuntea aggressioita ap:n äijää kohtaan.