Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Eksä ei edes ilmoittanut eroamisesta. Laittoi paperit menemään ja läks.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Nostan hattua ap:lle, jaksaa puhua niin kauniisti miehestään. Kaikki sympatia täältä sinne!
Ap:han on lähinnä läheisriippuvainen, ei älyä irrottaa otettaan miehestään joka ei enää halua häntä ja lisäksi vielä epäilee tarvitsevansa uuden miehen "säilyäkseen selväjärkisenä".
Se onkin muuten helppoa irtautua toisesta ihan käskystä.
Mulla exä ei ole vieläkään päässyt irti minusta, aikaa 13 vee kulunut.
Et taida ihan täysillä päästellä, kuulostat katkeralta.
Ja sekös siitä tervettä ja normaalia tekee (riippumisesta) kun on NIIN vaikea päästää irti?
Katkeruus lienee kuulijan korvissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Meillä ilmoitti kun kysyin suoraan. Ei ollut uskallusta itse sanoa, mutta pelkäsi että ajautuu pettämään jos ei eroa. Hänellä on pitkä masennus takana ja käyttää säännöllisesti masennuslääkkeitä. Perheeltään (siis vanhemmiltaan) hän ei ole koskaan kokenut saavansa tukea, joten luulin näiden asioiden johtuvan siitä. Enkä itsekään ole helpoimmasta päästä puolisona tarkkaavaisuushäiriöisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Meillä ilmoitti kun kysyin suoraan. Ei ollut uskallusta itse sanoa, mutta pelkäsi että ajautuu pettämään jos ei eroa. Hänellä on pitkä masennus takana ja käyttää säännöllisesti masennuslääkkeitä. Perheeltään (siis vanhemmiltaan) hän ei ole koskaan kokenut saavansa tukea, joten luulin näiden asioiden johtuvan siitä. Enkä itsekään ole helpoimmasta päästä puolisona tarkkaavaisuushäiriöisenä.
Mulle ei koskaan tullut mieleen kysyä. Mä olen sairastanut masennusta monta vuotta. Nykyään se on keskivaikea masennus.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Ja sekös siitä tervettä ja normaalia tekee (riippumisesta) kun on NIIN vaikea päästää irti?
Just....
Et taida rakastaa ketään, jos kuvittelet että minuutissa eron jälkeen voi kohautella jo olkiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Minä kysyin vasta kun en saanut vastausta suuteluun. Pari päivää kyllä meni ennen kuin uskalsin kysyä. Vaimo ei uskaltanut sanoa joten ajatteli tuolla tavoin minun joutuvan kysymään. Oli jo suunnitellut tulevan elämänsä valmiiksi ennen kuin ilmoitti mitään. On hyvä suhde muttei riittävän hyvä, osansa varmasti on arjella kolmen lapsen kanssa. Lasten suhteen meillä ei tule ongelmia, me molemmat hoidamme heitä ja lapset saavat itse valita pääasiallisen paikkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Minä kysyin vasta kun en saanut vastausta suuteluun. Pari päivää kyllä meni ennen kuin uskalsin kysyä. Vaimo ei uskaltanut sanoa joten ajatteli tuolla tavoin minun joutuvan kysymään. Oli jo suunnitellut tulevan elämänsä valmiiksi ennen kuin ilmoitti mitään. On hyvä suhde muttei riittävän hyvä, osansa varmasti on arjella kolmen lapsen kanssa. Lasten suhteen meillä ei tule ongelmia, me molemmat hoidamme heitä ja lapset saavat itse valita pääasiallisen paikkansa.
Eksä asuu ulkomailla. Kerran nähty lähdön jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Nostan hattua ap:lle, jaksaa puhua niin kauniisti miehestään. Kaikki sympatia täältä sinne!
Ap:han on lähinnä läheisriippuvainen, ei älyä irrottaa otettaan miehestään joka ei enää halua häntä ja lisäksi vielä epäilee tarvitsevansa uuden miehen "säilyäkseen selväjärkisenä".
Se onkin muuten helppoa irtautua toisesta ihan käskystä.
Mulla exä ei ole vieläkään päässyt irti minusta, aikaa 13 vee kulunut.
Et taida ihan täysillä päästellä, kuulostat katkeralta.
Ja sekös siitä tervettä ja normaalia tekee (riippumisesta) kun on NIIN vaikea päästää irti?
Just....
Et taida rakastaa ketään, jos kuvittelet että minuutissa eron jälkeen voi kohautella jo olkiaan.
Ihan turhaa kuittailua.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Käyhän ap tuolla toisessa ketjussa jossa kerrotaan vastasyntyneen vauvan äkillisestä kuolemasta!
Sinä ap et tiedä vielä maailman paskimmista tilanteista mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Mahdatko sinäkään rakastamisesta mitään tietää, jos sinusta se että suunnitellaan äkkiä uuden miehen iskemistä (kuten ap kertoi pohtivansa ), kertoo rakkaudesta sitä henkilöä kohtaan josta ero on tulossa.
Outo tapa osoittaa rakastavansa, iskeä äkkiä uusi!
Sinä siis et rakkaudesta tiedä mitään. Vaikka se tuotaisiin tarjottimella eteesi, et sitä rakkaudeksi tunnistaisi. Läheisriippuvaisuudesta mahdat tietää sinäkin jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Mahdatko sinäkään rakastamisesta mitään tietää, jos sinusta se että suunnitellaan äkkiä uuden miehen iskemistä (kuten ap kertoi pohtivansa ), kertoo rakkaudesta sitä henkilöä kohtaan josta ero on tulossa.
Outo tapa osoittaa rakastavansa, iskeä äkkiä uusi!
Sinä siis et rakkaudesta tiedä mitään. Vaikka se tuotaisiin tarjottimella eteesi, et sitä rakkaudeksi tunnistaisi. Läheisriippuvaisuudesta mahdat tietää sinäkin jotain.
Aina löytyy pahempia tilanteita, ap:lle tämä on vain hänen tähänastisen elämän pahin. Sama kuin väittäisi että lapsen kuolemaa on turha pitää pahana jos ei ole kokenut sodan kauhuja tai muuta vielä pahempaa. Vähättelet toisen tuskaa, mutta ymmärrän jos sinä olet menettänyt lapsesi. Silloin muiden tuska kutistuu omaan verrattuna.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Käyhän ap tuolla toisessa ketjussa jossa kerrotaan vastasyntyneen vauvan äkillisestä kuolemasta!
Sinä ap et tiedä vielä maailman paskimmista tilanteista mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ap, sano jos et halua minua tähän ketjuun.
Vaimoni kertoi että ei ole koskaan ajatellut niin pitkälle että olisimme eläkeläisiä ja yhdessä. Hän on elänyt päivän kerrallaan. Ja silti hän halusi naimisiin kanssani ja lapsia. Minulle avioliitto tarkoitti yhdessäoloa loppuelämän ajan ja harkitsin sen tarkkaan. Mietin onko hän se jonka kanssa haluan jakaa loppuelämäni ja hyväksyä hänet puutteineen. Oli kova isku huomata että hän ei ollut ajatellut samalla tavalla. Se hieman rapistaa uskoani rakkauteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies on ilmoittanut, että ei ole kiinnostunut jatkamaan suhdettamme. Meillä kaksi lasta, 5- ja 2-vuotiaat. Jaamme huoltajuuden puoliksi, kun mies muuttaa pois. Muutto ei tapahdu ihan heti, koska on niin paljon käytännön asioita hoidettavana, mm. asuntolainakuviot.
Itse olen äärettömän rakastunut mieheeni.
Pitäiskö mun hampaat irvessä lähteä etsimään jotain uutta miestä, jotta välttyisin romahdukselta, kun ero viimein koittaa? Vai mitä v*ttua mun pitäis tehdä?! Haluaisin säilyä selväjärkisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ap, sano jos et halua minua tähän ketjuun.
Vaimoni kertoi että ei ole koskaan ajatellut niin pitkälle että olisimme eläkeläisiä ja yhdessä. Hän on elänyt päivän kerrallaan. Ja silti hän halusi naimisiin kanssani ja lapsia. Minulle avioliitto tarkoitti yhdessäoloa loppuelämän ajan ja harkitsin sen tarkkaan. Mietin onko hän se jonka kanssa haluan jakaa loppuelämäni ja hyväksyä hänet puutteineen. Oli kova isku huomata että hän ei ollut ajatellut samalla tavalla. Se hieman rapistaa uskoani rakkauteen.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ap, sano jos et halua minua tähän ketjuun.
Mistä lähtien näihin ketjuihin tulemiselle on pitänyt oikein lupa pyytää?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies on ilmoittanut, että ei ole kiinnostunut jatkamaan suhdettamme. Meillä kaksi lasta, 5- ja 2-vuotiaat. Jaamme huoltajuuden puoliksi, kun mies muuttaa pois. Muutto ei tapahdu ihan heti, koska on niin paljon käytännön asioita hoidettavana, mm. asuntolainakuviot.
Pitäiskö mun hampaat irvessä lähteä etsimään jotain uutta miestä, jotta välttyisin romahdukselta, kun ero viimein koittaa? Vai mitä v*ttua mun pitäis tehdä?! Haluaisin säilyä selväjärkisenä.
Onpas sulla paska mies!
Ei se kyllä oo, ja sehän tässä paskimmalta tuntuukin.![]()
Mies, jolla on kaksi pientä lasta ja joka "ei ole kiinnostunut jatkamaan suhdetta" eli EI OLE KIINNOSTUNUT OLEMAAN ENÄÄ LASTENSA ISÄ, on paska jätkä! Täysin vastuuntunnoton, selkärangaton luuseri.
Öhh, nyt en oikein ymmärrä. Hän ottaa 50 % huoltajuuden, enempää hän ei eron koittaessa voisi saadakaan, vaikka haluaisi, koska itse en halua hänelle luovuttaa koko huoltajuutta.
Käsittääkseni nykypäivänä ihmiset eivät pysy avioliitossa / avoliitossa pelkästään lasten takia. Tai ehkä jotkut. Mielestäni lapset eivät yksinään riitä syyksi huonon parisuhteen jatkamiselle.
Miksi itse sitten haluat jatkaa tuota huonoa parisuhdetta?
Itse olen sitä mieltä että avioliittoon kun sitoudutaan ja lapset hankitaan, niin ei ruveta märisemään hetikohta viiden vuoden kuluttua että "onpa huono parisuhde". Avioliittoa jatketaan ja työstetään NIMENOMAAN siksi että heillä olisi EHJÄ KOTI ja MOLEMMAT VANHEMMAT.
Lapsille ei ole hyväksi kun heitä pompotellaan vuoroin isälle, vuoroin äidille. Katso lasten masennustilastoja!
Henkilökohtaisesti siis olen miehestäsi juuri sitä mieltä mitä aiemmin sanoinkin. Jos sinä näet hänessä jotain hyvääkin niin omahan on näkemyksesi.
Alkuperäinen kirjoittaja JUS JUU.:PASKA MIES.... NÄIN ON TAAS LAPSET SIAIS KÄRSIJÄT. EI KOTIA.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies on ilmoittanut, että ei ole kiinnostunut jatkamaan suhdettamme. Meillä kaksi lasta, 5- ja 2-vuotiaat. Jaamme huoltajuuden puoliksi, kun mies muuttaa pois. Muutto ei tapahdu ihan heti, koska on niin paljon käytännön asioita hoidettavana, mm. asuntolainakuviot.
Onpas sulla paska mies!
Ei se kyllä oo, ja sehän tässä paskimmalta tuntuukin.![]()
Mies, jolla on kaksi pientä lasta ja joka "ei ole kiinnostunut jatkamaan suhdetta" eli EI OLE KIINNOSTUNUT OLEMAAN ENÄÄ LASTENSA ISÄ, on paska jätkä! Täysin vastuuntunnoton, selkärangaton luuseri.
Öhh, nyt en oikein ymmärrä. Hän ottaa 50 % huoltajuuden, enempää hän ei eron koittaessa voisi saadakaan, vaikka haluaisi, koska itse en halua hänelle luovuttaa koko huoltajuutta.
Käsittääkseni nykypäivänä ihmiset eivät pysy avioliitossa / avoliitossa pelkästään lasten takia. Tai ehkä jotkut. Mielestäni lapset eivät yksinään riitä syyksi huonon parisuhteen jatkamiselle.