Olen laihtunut kymmenen kiloa, mutten huomaa sitä katsoessani peiliin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaatekokokin on pienentynyt, sekä vyötäröstä on lähtenyt senttejä, vanhat vaatteet ovat käyneet löysiksi.

Peilistä katsottuna näyttää että muutama kilo on pudonnut. Voi toki olla, että odotukset oli liian suuria ja luulin, että kymmenen kilon pudotus näkyisi enemmän.

Tavoitteeseen on kolme kiloa, mutta nytpä alkaakin vaikuttaa siltä, että pudotettavaa on reilusti enemmän. Jopa toiset kymmenen kiloa.

Jos sitä ylipainoa ollut aluperin jo rutkasti ei mitään max 10 kiloa, ei se 10 kiloa vielä näy välttämättä kovinkaan paljon. Tosin itse näkee sen laihtumisen niin silmä tottuu hyvinkin nopeasti ja vääristää omakuvaa. Kysyppä joltain joka ei ole sinua nähnyt laihtumisen aikana ja saatat saada mukaviakin uutisia :)

Mitkä olivat lähtömittasi? Entä mittasi nyt?

Mäkin laihduin tuossa kymmenisen kiloa, joka on mulle aika paljon, siis tosi iso prosentti painostani (65 kg -> 55 kg). Muutama lähin ihminen on huomannut, muut eivät.

Jos sitä ylipainoa ollut aluperin jo rutkasti ei mitään max 10 kiloa, ei se 10 kiloa vielä näy välttämättä kovinkaan paljon. Tosin itse näkee sen laihtumisen niin silmä tottuu hyvinkin nopeasti ja vääristää omakuvaa. Kysyppä joltain joka ei ole sinua nähnyt laihtumisen aikana ja saatat saada mukaviakin uutisia :)

Ei nyt niin rutkasti ollut ylipainoa. Kolme kiloa normaalipainoon vielä. Mutta luultavasti jatkan laihduttamista, mutta olkoot tuo vaan ensimmäinen tavoite. Itseasiassa on huomattu laihtumiseni jo aiemmin. Mutta itsekin huomasin laihtumiseni siinä alussa.

[QUOTE="eee";28100150]Mitkä olivat lähtömittasi? Entä mittasi nyt?

Mäkin laihduin tuossa kymmenisen kiloa, joka on mulle aika paljon, siis tosi iso prosentti painostani (65 kg -> 55 kg). Muutama lähin ihminen on huomannut, muut eivät.[/QUOTE]

77kg ja nyt 67kg

Yhteistyössä