Olen laihiksella ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Söin aamupalaksi Almondyn ihanaa vadelmapiirakkaa ja nyt päivälliseksi meni pizzaa :P Illalla vielä lisää pizzaa ja piirakkaa, nam nam. Välillä pitää herkutella ja kunnolla! :D

ps. On muuten hyviä noi Almondyn piirakat, Daimkakku, mutakakku (onko edes Almondya? ), vadelmapiirakka, suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Kyllähän sitä herkutella voi, ja pitääkin. Kunhan herkuttelu ei jää päälle. :saint: Itellein on joskus käynyt vähän niin... :snotty:

Joo, ei mulla jää. Kerran viikossa suurinpiirtein olen pitänyt herkkupäivän ja sitä odottaakin aina niiiiiin kovasti :P

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Kyllähän sitä herkutella voi, ja pitääkin. Kunhan herkuttelu ei jää päälle. :saint: Itellein on joskus käynyt vähän niin... :snotty:

Joo, ei mulla jää. Kerran viikossa suurinpiirtein olen pitänyt herkkupäivän ja sitä odottaakin aina niiiiiin kovasti :P
Tuo on hyvä systeemi, pitää kerran viikossa herkkupäivä. :) Nykyään multakin onnistuu se, eli oppinut olen minäkin jotain. :D

Siis en ole nyt laihiksella. Mutta olen omaksunut nyt raskausaikana terveellisemät ruokailutottumukset.

Yhteistyössä