P
"Plösö"
Vieras
Viimein sain itseäni niskasta kiinni ja päätin alkaa katsomaan mitä syön ja minkä verran. Nyt viikon olen ollut täysin Ilman herkkuja. jos olen käynyt ruokalassa en ole ottanut jälkiruokia edes pientä annosta. Olen koittanut miettiä aina syödessä kevyemmän vaihtoehdon ja pienentänyt annoksia.
Etenkin herkkujen suhteen on ollut kamalaa välillä kun mieheni on niitä mupeltanut vieressä sohvalla tai töissä melkein kaikki muut ovat ottaneet jotain piirakkaa kahvinkanssa yms. tilanteita. Mutta olen pysynyt tiukkana ja tulos viikossa on + 100g lähtö painoon
no ei ole kyllä paljoa auttanut, vähän tuntuu siltä että jos olisin syönyt entiseen malliin olisi tulos saattanut olla ihan sama.
Kuinka nopeasti paino lähtee tippumaan kun aloittaa laihduttamisen tällaisella maltillisella konstilla? Eli herkut pois ja annoskokoa pienemmäksi. Esim. Aamupalaksi söin ennen 2 siivua leipää ja luonnonjogurtin nyt olen syönyt tilalla kaksi porkkanaa ja jogurtin. Ei ollut kovin kannustava tämän päiväinen vaa'alla käynti
Etenkin herkkujen suhteen on ollut kamalaa välillä kun mieheni on niitä mupeltanut vieressä sohvalla tai töissä melkein kaikki muut ovat ottaneet jotain piirakkaa kahvinkanssa yms. tilanteita. Mutta olen pysynyt tiukkana ja tulos viikossa on + 100g lähtö painoon
Kuinka nopeasti paino lähtee tippumaan kun aloittaa laihduttamisen tällaisella maltillisella konstilla? Eli herkut pois ja annoskokoa pienemmäksi. Esim. Aamupalaksi söin ennen 2 siivua leipää ja luonnonjogurtin nyt olen syönyt tilalla kaksi porkkanaa ja jogurtin. Ei ollut kovin kannustava tämän päiväinen vaa'alla käynti