A
aarrggghhh
Vieras
Se kroppa pitää saada käyttämään varastorasvaa energiaksi. Miten se onnistuu? Elimistön rasvavarastoja säädellään hormonien avulla. Tässä tehtävässä insuliini on tärkeässä asemassa. Kun insuliinia on vähän, varastorasvat voivat vapautua käytettäväksi energiaksi. Tällöin ruokaa ei tarvitse syödä niin paljon kun rasvaan sitoutunut hurrrja määrä energiaa vapautuu käyttöösi.
Sitten täytyy vaan hiffata miten elimistö saadaan vähentämään insuliininerityksen ilman että kroppa menee samanaikaisesti säästöliekille.
ilmeisesti mä en ainakaan vielä ole hiffannut miten se onnistuu...