Olen kurkkua myöten täynnä ihmisten parisuhteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotain rajaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotain rajaa

Vieras
En täällä, koska tämähän on sen alan palsta, mutta facebookissa. Ihmisillä näyttää hämärtyvän käsitys siitä, haluavatko normaalissa suhteessa olevat lukea mitä sattuu.

En voi kuitenkaan poistaa sekoilijoita ystävistäni, koska se ei kuulu tapoihini, enkä haluakaan. Käy vaan sääliksi ajattelemattomien tyyppien ex -puolisoita ja exien uusia jne.

Voisi sitä ajatella ennen kuin mustamaalaa omilla huokauksillaan toisia ja toisten uusia perheitä jne. Aina kun jotain rustaa nettiin, se ei ole pelkästään oma asia, vaikka niin luullaan näköjään. Eikö ihmisillä ole enää muuta keinoa selvittää elämänsä sotkuja?

samaa mieltä!!! Melko ajattelematonta tekstiä aikuisilta ihmisiltä, joilla on kuitenkin kavereina ex-puolison sisaruksia ym. sukulaisia. Eräs vasta eronnut kaverinikin tällä hetkellä hehkuttaa kuinka ihanaa on kun on löytänyt todellisen rakkauden...

minusta tuollainen on pelkkää tyhmyyttä - isolla teellä.

no, vakuutustarkastajille siitä on hyötyä ollut, että ylipäätään laverrellaan kaikesta fb.ssä.
jossain oli, että on saatu kiinni petoksella huijattuja rahoja ihan vaan ihmisten itsensä ansiosta, kun ovat kaiken laulaneet fb.ssä.
tyyliin hiihtämässä lomalla jossain samaan aikaan kun nostaa jotain työkyvyttömyyskorvausta vak. yhtiöltä.

lipsahti vähän aiheesta, mutta antakaa anteeksi.

Niin, sellaista hienotunteisuutta ja tilannetajua ihmisillä toivoisi olevan. Ja tuntuu kummalliselta, että pahimmat sotkut aiheuttavat juuri ne, joilla on ties monesko ero menossa. Että taitaa olla elämänhallinnan puutetta koko erokierteet, eikä vaihtamalla parane ei niin millään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mönjä:
Eli siis facebookissa ei saa kertoa siitä jos menee hyvin, koska joku eksän sukulainen saattaa loukkaantua?

Onhan se aika kannattavaa pohtia, milloin uudesta onnesta hehkuttaminen on aiheellista. Jos on esim. itse jättänyt jonkun, ei tarvitse hehkuttaa. Voihan sitä hehkuttaa sille uudelle hoidolle suoraan, ei sen tarvitse olla isku entistä tai tämän sukulaisia kohtaan.

Jos mä nyt hehkuttaisin että olen löytänyt ihanan ihmisen, todellisen rakkauden, niin mun exän sukulaiset olisivat vaan onnesta soikeina :) Kun ollaan nykyään paljon paremmissa väleissä kuin silloin kun olin exän kanssa. Exä itse kun ei oikein ole niiden kanssa väleissä :)

no ei minun kaveri piirissä ole mitään ihmeelistä facebookissa kirjoiteltu, ympäripyöreitä asioita, milloin joku leipoo hyvän pullan tai jos joku osallistuu johonkin tapahtumaan.. jne..
en ole moiseen törmännyt!

Minulla on jokunen ns "kaveri", joiden elämät on solmussa. En halua heidän elämäänsä sinänsä arvostella, mutta sitä tapaa jolla sotkevat lisää asioitaan julkisuudella. Tosin ero taitaa olla niin iso kriisi, että joillakin heittää tilannetaju.

Yhteistyössä