olen kuolemassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anteeksi. en voi kuin ihmetellä teidän vastauksia. mitä jos sinulla olisi vuosia kipuja jossain. tai jos vaikka miehelläsi olisi. heittäisitkö senkin sen piikkiin että "oot vaan luulosairas" jne...

mun mieskin on jo huolissaan. olen ravannut lääkäreillä vaikka kuinka. mitään ei löydy sen lisäksi että maksa-arvot on koholla, tulehdus ja valkosolut samoiten. mutta kivut, ne kasvaa pikkuhiljaa vuosi vuodelta. joskus olet niin kivuissasi ettet edes pysty tekemään tavallisia kotitöitä.

siitä on leikki ihan tosissaan kaukana. ja koska mitään ei lääkärit saa aikaan. minua vaan väsyttää, en pysty nielemään, on kipuja ja arvot koholla niin mitä tässä pitäisi ajatella. olen lähes vakuuttunut viimeisten 2vkon jälkeen että mulla on jotain tosi vakavaa ja olen kuolemassa.

onhan se joo niin hirveen hauskaa ja uskomatonta että joku kokee näin. mutta kun TUNNEN ettei kaikki ole ok.

[QUOTE="leppis";22504703]Ystäväni juoksi vuosikausia lääkärissä kummallisten oireiden takia: ihon kutina ja hilseily, jalkojen turvotus, hengitysvaikeudet mielialojen vaihtelut, jne. Lääkärit ja muutkin ihmiset leimasivat hänet luulosairaaksi.

Kerran eräs lääketieteen kandi (!) otti hänet tosissaan, tutki perinpohjin ja löysi kuin löysikin kilpirauhassyövän, joka oli levinnyt joka puolelle kaulaan ja oli pahinta mahdollista laatua. Onni onnettomuudessa, että syöpä saatiin leikattua (mitä nyt muutama kalkkirauhanen meni siinä sivussa) ja toistaiseksi näyttää siltä, että ystäväni on parantunut.

Vaadi kunnon tutkimuksia![/QUOTE]

jos ystävälläsi olisi pahanlaatuinen syöpä jyllännyt noin kauan, hän olisi jo kuollut ja syöpä olisi ehtinyt lähettää etäispesäkeitä.

anteeksi. en voi kuin ihmetellä teidän vastauksia. mitä jos sinulla olisi vuosia kipuja jossain. tai jos vaikka miehelläsi olisi. heittäisitkö senkin sen piikkiin että "oot vaan luulosairas" jne...

mun mieskin on jo huolissaan. olen ravannut lääkäreillä vaikka kuinka. mitään ei löydy sen lisäksi että maksa-arvot on koholla, tulehdus ja valkosolut samoiten. mutta kivut, ne kasvaa pikkuhiljaa vuosi vuodelta. joskus olet niin kivuissasi ettet edes pysty tekemään tavallisia kotitöitä.

siitä on leikki ihan tosissaan kaukana. ja koska mitään ei lääkärit saa aikaan. minua vaan väsyttää, en pysty nielemään, on kipuja ja arvot koholla niin mitä tässä pitäisi ajatella. olen lähes vakuuttunut viimeisten 2vkon jälkeen että mulla on jotain tosi vakavaa ja olen kuolemassa.

onhan se joo niin hirveen hauskaa ja uskomatonta että joku kokee näin. mutta kun TUNNEN ettei kaikki ole ok.

Jos pelkäisin pitkään jotain, niin stressitaso nousisi ja se voisi nostaa nuo arvot ja olisin tottakai väsynyt, ja ehkä tuntisin kipuja, koska pelkäisin niin ja kuvittelisin ne.

Koska jos olet jo vuosia tuntenut näitä, niin kyllähän jotain näkyisi jo testeissä. Kaikkihan me olemme kuolemassa. vanhenemme vähitellen.

Käy vielä lääkärillä ja vaadi yksityiseltä kaikki testit ja jos mitään ei löydy, nin nauti elämästä.

Alkuperäinen kirjoittaja nähty;22504797:
...sai ärsyyntymään, lääkärit sanovat, että olet terve ja sinä väität, että kuolet pian. Vaikutat mielenvikaiselle, kannattaisiko sekin tarkistaa?
Sepä. Mistä sikiää näitä hulluja, jotka kuvittelevat että heillä on supervoimia? Lukevatko liikaa sarjakuvia?

tuttavalla ei ollut mitään muita oireita kuin jalka ja selkäkipuja 3v ajan. lääkärit passitti kotiin kipulääkkeiden kanssa, kunnes loppujen lopuksi löytyi pitkälle edennyt luusyöpä kuoli 5vkoa diagnoosin jälkeen.

ja kuinka paljon on näitä esimerkkejä. juu, voitte leimata mut luulosairaaksi, mutta sitä en ole. en sano etä mulla syöpää on, mutta JOTAIN. ja ihan vinkkinä, monikin syöpä on vuosia, kyllä VUOSIA, oireeton ennenkuin alkaa oirehtimaan ja siinä vaiheessa se on jo pitkälle levinnyt.

ei ole mun luulosairautta että mulla on tulehdus- valkosolu- ja maksa-arvot koholla. se että joskus sattuu niin etten pysty olla. ja ei, en ole kehitellyt oireita itselleni. kuten JO sanoin, huolestuin olostani vasta kun yleiskunto romahti.

[QUOTE="tööt";22504848]Kepeät mullat[/QUOTE]

mutta moneen tautiin kuoleminen on viheliästä, ensin loppuu syöminen, sitten alkaa se armoton korina ja lopulta tajuttomuus ja kuolema. Maksasairauksissa voi tulla myös verensyöksy, v-mäistä tukehtua omaan vereensä

Miehesi "saa" tehdä kotitöitä, kun sinä teet kuolemaa sohvalla,buahahaaaaaaaaaaaaaaa!

jaahah.

no tänään ole mm. tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, pyyhkinyt pölyt, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen. samalla kun vas käteen ja vas jalkaan sattui. pahin kipu oli TAAS ristiselässä. ja esim. ruuanlaitoin jälkeen olin aivan poikki, oli pakko käydä maate. ei nää nyt mitään höpöhöpö oireita ole.

[QUOTE="jep";22504844]Jos pelkäisin pitkään jotain, niin stressitaso nousisi ja se voisi nostaa nuo arvot ja olisin tottakai väsynyt, ja ehkä tuntisin kipuja, koska pelkäisin niin ja kuvittelisin ne.

Koska jos olet jo vuosia tuntenut näitä, niin kyllähän jotain näkyisi jo testeissä. Kaikkihan me olemme kuolemassa. vanhenemme vähitellen.

Käy vielä lääkärillä ja vaadi yksityiseltä kaikki testit ja jos mitään ei löydy, nin nauti elämästä.[/QUOTE]

mun tk omalääkäri koitti saada mulle lähetteen 2v ajan jorviin tarkempiin tutkimuksiin. kerta toisensa jälkeen tuli jorvista vastaus etteivät ota vastaan. mun omalääkäri ottaa mut tosissaan, mutta jorviin en pääse. ainoa mihin ottivat mut vastaan oli alapään ultra kun mulla oli ollut epämääräisiä vuotoja puoli vuotta sekä kipuja. silloin ultrassa "näkyi jotain" mutta edelleen ei kuulemma mitään epäilyttävää. mun alavatsa kivut jatkuu edelleen.

ja haluan edelleen tuoda esille etten ole mikään kuolemaa/sairauksia pelkäävä "hullu". olen elänyt ihan normi elämää. en ole huolestunut vaivoistani tmv. valkosolu ym arvot on tulleet ilmi muissa yhteyksissä kuin siinä että olen mennyt vartavasten tutkimuksiin. ja kuten myöskin JO sanoin, vasta viim 3vkoa on saaneet mun huolestuu ja vakuuttuneeksi että mussa on jotain vakavampaakin.

mun tk omalääkäri koitti saada mulle lähetteen 2v ajan jorviin tarkempiin tutkimuksiin. kerta toisensa jälkeen tuli jorvista vastaus etteivät ota vastaan. mun omalääkäri ottaa mut tosissaan, mutta jorviin en pääse. ainoa mihin ottivat mut vastaan oli alapään ultra kun mulla oli ollut epämääräisiä vuotoja puoli vuotta sekä kipuja. silloin ultrassa "näkyi jotain" mutta edelleen ei kuulemma mitään epäilyttävää. mun alavatsa kivut jatkuu edelleen.

ja haluan edelleen tuoda esille etten ole mikään kuolemaa/sairauksia pelkäävä "hullu". olen elänyt ihan normi elämää. en ole huolestunut vaivoistani tmv. valkosolu ym arvot on tulleet ilmi muissa yhteyksissä kuin siinä että olen mennyt vartavasten tutkimuksiin. ja kuten myöskin JO sanoin, vasta viim 3vkoa on saaneet mun huolestuu ja vakuuttuneeksi että mussa on jotain vakavampaakin.

jos näin on, niin sinun pitää mennä heti huomenna yksityiselle ja kertoa oireet. ja sinut pitää tutkia kunnolla. et voi elää noin pelossa.

Kyllä nuori ihminen pitää tutkia. vaadi sitä. lastesi tähden. ja itsesi.

"Pitkäaikaiseen kipuun voivat altistaa mm. toimettomuus, liikkumattomuus, krooniset sairaudet, unettomuus, rutiininomainen käyttäytyminen, jatkuvat lisä-ärsykkeet ja psyykkiset tekijät. Kun kipu kroonistuu, sen hoitaminen tulee paljon vaikeammaksi ja tulokset huononevat. Oikeaan aikaan tapahtuva tehokas ja asianmukainen hoito onkin parasta pitkäaikaisten kipujen ehkäisyä."

Tutustu myös tähän http://www.suomenkipu.com/

Tsemppiä!

myös, että et ole nyt mihinkään kuolemassa. 11-15 tulehdusarvoissa ei kerro yhtään mitään. Joku 70-80 kertois vasta ehkä jostain virustulehduksesta. Jos oli vaikka 200 niin voisit olla oikeassa, että jotain vakavaa on tapahtumassa. Maksa-arvot voi olla koholla monesta asiasta, jos nekään ei edes niin koholla, ettei tutkita, niin eiköhän kuitenkin normaaleja. Kaikki noi arvot on sellaisia, että ihan terveellä normi-ihmisellä ne vaihtelee. Mitä kipuihin tulee, niitä tuntuu jos tunnustelee. Veikkaan että olet ylipainoinen, mikä selittäisi kaikki noi. Kivut, väsymyksen ja lievät ylitykset tietyissä arvoissa. Ala kävelemään joka päivä reipas kävelylenkki hengästymiseen saakka, jätä valkoiset jauhot ja turhat sokerit pois. Sekä nuku vähintän 8 tuntia yössä.

"ainoa mihin ottivat mut vastaan oli alapään ultra" buahahahhhhhahahaha, ensi kerralla sitten yksi reikä taemmas? Eiköhän se kerro meille muille jotakin, jos evät sua tutki. Oisko tutkittu jo liikaa? Psykiatrille mars! Ei siitä sulle haittaakaan voi olla.

myös, että et ole nyt mihinkään kuolemassa. 11-15 tulehdusarvoissa ei kerro yhtään mitään. Joku 70-80 kertois vasta ehkä jostain virustulehduksesta. Jos oli vaikka 200 niin voisit olla oikeassa, että jotain vakavaa on tapahtumassa. Maksa-arvot voi olla koholla monesta asiasta, jos nekään ei edes niin koholla, ettei tutkita, niin eiköhän kuitenkin normaaleja. Kaikki noi arvot on sellaisia, että ihan terveellä normi-ihmisellä ne vaihtelee. Mitä kipuihin tulee, niitä tuntuu jos tunnustelee. Veikkaan että olet ylipainoinen, mikä selittäisi kaikki noi. Kivut, väsymyksen ja lievät ylitykset tietyissä arvoissa. Ala kävelemään joka päivä reipas kävelylenkki hengästymiseen saakka, jätä valkoiset jauhot ja turhat sokerit pois. Sekä nuku vähintän 8 tuntia yössä.

öööh.... mulla on n. 5kg ylipainoa. en syö valkoisia jauhoja. mulla on 2 koiraa joita lenkitän päivittäin. lisäksi käyn uimassa 2krt viikossa. käyn töissä, kuskaan lapsia harrastuksiin jne. elän mitä normaaleinta elämää enkä tos "kuulostele" kipuja. ne kivut mut vasta on saaneet huomioimaan ettei kaikki ole ok. tai oikeestaan tää yskä, nuha, nielemisvaikeudet ja yleiskunnon romahtaminen.

Jos jotain vielä tutkitutat, mittauta borrelioosi-arvo, mutta jos tosiaan olet ylipainoinen, niin älä turhaan. Se on ainoa yksittäinen selittäjä kaikille noille kertomillesi oireille. Myös vuodoille, hormonit sekaisin.

[QUOTE="pöö";22505014]"ainoa mihin ottivat mut vastaan oli alapään ultra" buahahahhhhhahahaha, ensi kerralla sitten yksi reikä taemmas? Eiköhän se kerro meille muille jotakin, jos evät sua tutki. Oisko tutkittu jo liikaa? Psykiatrille mars! Ei siitä sulle haittaakaan voi olla.[/QUOTE]

nih, onhan nää niin vaikeita asioita käsittää ettei aina pääse tutkimuksiin.

en varmasti ole ainoa.

jos oot oikeasti siinä pelossa että kohta kuolet, niin olisit niin fiksu ja selvittäisit talosi/asuntosi mahdolliset homeongelmat. Vaikka sulla perheessä ainoana noita kipuja, tuntemuksia, niin silti. Ei kaikki altistu sille pöpölle samallalailla.
Toiseksi: Oletko käynyt allergia testeissä? Jos oletkin kirsukuonoillesi allerginen.
Kolmanneksi: useammat kertomasi kivut/ongelmat sun muut voivat selittyä yksinkertaisella hormonivajeella. Saat gyneltä lisähormoneja tukemaan esim epämääräisiä vuotoja. Hormoneita keho tarvitsee, ja aikaan saavat ihmeellisyyksiä ihmiskehoissa.
Neljänneksi: Sinuna en pelkäisi kuolemaa.

Yhteistyössä