olen kuolemassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
minulla ei ole todettu mitään, mutta se kuuluisa oma intuitio. tunnen ettei kaikki ole kunnossa kropassani. mitään ei ole löytynynyt lääkärin tutkimuksissa mutta eipä ole kovin tarkkaan tutkittukaan. olen kuulemma liian nuori että mitään vakavaa voisi löytyä. (olen 28v)

olen jo vuosia ihmetellyt kummia tuntemuksia jotka olen milloin flunssan, milloin hormoonien piikkiin laittanut. tai jonkun muun. mutta vuosi vuodelta oloni menee huonommaksi, kummallisemmaksi. on ollut luukipuja (jatkuneet jo 2v, ja jatkuvat edelleen), rintakipuja, maksassa kipuja, maksa-arvot koholla (jota ei koskaan tutkittu tarkemmin), keuhkokuvissa näkyy muutoksia (ei tutkita kummemmin), tulehdusarvoni on olleet 5v koholla, luokkaa 11-15. liian vähän kuulemma ettei sitä tutkita. valkosolu arvoni ovat niinikään olleet vuosia koholla. luukivut on edelleet jalkoihin ja käsiin polvesta. viimeisimpämä oireena on 3kk jatkunut limainen yskä, nuha ja nielemisvaikeudet. ja yleinen väsymys. en meinaa jaksaa mitään.

ja siis tuossa vaan murto-osa kaikesta mitä on muutaman viime vuoden aikana ollut.

Hypokondria sua vaivaa. Lakkaa miettimästä ja ala elää. Vaikka oikeassa olet, menet koko ajan vääjäämättä lähemmäs kuolemaa. Sun kohdalla se on ehkä 60 vuoden kuluttua. Ei ku odottelemaan!

lopeta noiden oireiden tutkailu, saatoin juuri hautaan isäni, joka sairasti kaksi vuotta, eikä KOSKAAN valittanut, vaikka oli koviakin kipuja. Jos maksa-arvot on oikeasti koholla, niin kyllä ne tutkitaan. Oletko töissä, onko sinulla tekemistä, muuta kuin oireiden tutkailu?

[QUOTE="vieras";22504530]sulla on se kuuluisia luulotauti[/QUOTE]

ei ole. mä en ole koskaan ollut sellainen että kuulostelemalla kuulostelisin oloani. maksa, luu ym kivut on saaneet olla mulla kauan ennenkuin olen itse edes sen kummemmin asiaan ottanut kantaa tai asiasta huolestunut.

luulosairas vetää itselleen oireita ties mistä. en kuulu tähän kategoriaan. ja luulosairaat yleensä pelkää hulluna kuolemaa ja luulevat että jokainen "vika" on syöpää tmv.

[QUOTE="Höpsis";22504538]lopeta noiden oireiden tutkailu, saatoin juuri hautaan isäni, joka sairasti kaksi vuotta, eikä KOSKAAN valittanut, vaikka oli koviakin kipuja. Jos maksa-arvot on oikeasti koholla, niin kyllä ne tutkitaan. Oletko töissä, onko sinulla tekemistä, muuta kuin oireiden tutkailu?[/QUOTE]

puhut ihan kuin lääkärini. :laugh: ei, mä en tod tutkaile oireitani. mm. rinta, maksa ja luukipuni olivat minulla pitkälle päälle vuoden ennenkuin havahduin että hei, ehkei tää ookaan normaalia. käyn töissä, elän ihan normaalisti. silti mua sattuu johonkin AINA! mulla ei ole kivutonta päivää. vuosien saatossa siitä tuli osa elämääni enkä osannut asiaa ajatella yhtään sen kummemmin. viime aikainen väsymys, yskä, nuha ja nielemisvaikeudet vasta on mut säikäyttäneet.

Minkälainen elämäntilanne sinulla on? Minkälainen on elämänhistoriasi? Minkälaisessa primaariperheessä oleva kasvanut? Onko sinulle tapahtunut jotakin traumaattista? Kaikkilla näillä asioilla voi olla merkitystä selittämättömien kipujen ja oireiden kanssa.

sulla on kipuja ja teet siitä diagnoosin, että kuolet,juu-u. No, ei se kuoleminen niin kauheeta ole, kuin hetken ja sitten se on ohi. Minua hiukan ärsyttää, tuollainen ruikuttaminen, tilaa aika sisätautilääkärille, niin tutkivat luusi ja maksasi.

[QUOTE="hmm";22504519]Millaiset sun elintavat on?[/QUOTE]

ööh. normaalit? syön normaalisti, en polta enää. en käytä juuri alkoholia. mulla on koiria joten niiden kautta tulee lenkkeiltyäkin.

sulla on kipuja ja teet siitä diagnoosin, että kuolet,juu-u. No, ei se kuoleminen niin kauheeta ole, kuin hetken ja sitten se on ohi. Minua hiukan ärsyttää, tuollainen ruikuttaminen, tilaa aika sisätautilääkärille, niin tutkivat luusi ja maksasi.

no voihan kerpele sun kommenttiasi. mistä sä mun kivut tiedät? häh....

ne on joskus sitä luokkaa etten voi kävellä taikka tehdä esim. kotitöitä. mun mies näkee mun kivut. näkee sen kun makaan sohvalla/sängyllä kyyneleet silmissä.

ja kuten jo sanoin, olen ollut lääkärillä, mitään ei löydy!!!!! kuinka usein saa kuulla tapauksista että esim. syöpä tmv vakava sairaus löytyy liian myöhään, on vaikea löytää.

jokuhan mulla on. ei muuten olisi tälläistä vuosia.

no voihan kerpele sun kommenttiasi. mistä sä mun kivut tiedät? häh....

ne on joskus sitä luokkaa etten voi kävellä taikka tehdä esim. kotitöitä. mun mies näkee mun kivut. näkee sen kun makaan sohvalla/sängyllä kyyneleet silmissä.

ja kuten jo sanoin, olen ollut lääkärillä, mitään ei löydy!!!!! kuinka usein saa kuulla tapauksista että esim. syöpä tmv vakava sairaus löytyy liian myöhään, on vaikea löytää.

jokuhan mulla on. ei muuten olisi tälläistä vuosia.

Kai olet käynyt myös psykiatrilla? Oireesi voivat olla psykosomaattisia.

Ystäväni juoksi vuosikausia lääkärissä kummallisten oireiden takia: ihon kutina ja hilseily, jalkojen turvotus, hengitysvaikeudet mielialojen vaihtelut, jne. Lääkärit ja muutkin ihmiset leimasivat hänet luulosairaaksi.

Kerran eräs lääketieteen kandi (!) otti hänet tosissaan, tutki perinpohjin ja löysi kuin löysikin kilpirauhassyövän, joka oli levinnyt joka puolelle kaulaan ja oli pahinta mahdollista laatua. Onni onnettomuudessa, että syöpä saatiin leikattua (mitä nyt muutama kalkkirauhanen meni siinä sivussa) ja toistaiseksi näyttää siltä, että ystäväni on parantunut.

Vaadi kunnon tutkimuksia!

niin olisit jo heittänyt veivisi. Voithan sinä elää elämäsi, kuolemaa odotellen, kyllä se sieltä tulee ja noin tulee vielä nopeammin. Miesparka, joutuu katselemaan, kun muija makaa odotellen kuolemaa.....

Yhteistyössä